!!LUE VIELÄ KERRAN!! NEWGEN pt.3 Joko tai 22.11

ou jee

Onneksi en aja. + 7-9 min, riippuen pukeutumisesta.

Nähdään huomenna!

^jotain vastaavaa minuuteissa. lasketaanko kahdesta yv-tarrasta 2min vai 1min

taitaa tulla puolisentoista tuntia ekstraa. listasta puuttuu kuitenkin hellsinki-lätsä.

Harmi etten oo newgenstadijäbä koska 0 min olenko outo

e: eikujaa hiilari no onhan mulla vaihtariohjaamoja tosa ni edelleen 0

kymppi miinusta. Voitan silti. pus!

Pitääkö itse laskea sakot vai tekeekö sen judge_jury_executioner lähdössä?

Hyvä meno! Turustahan ei osallistuta eikä lähdetä mihinkään, mutta support. Sakkolista, logot ja printit hyväkova.

Mun pyörä ei atm nauttis yhtään sakkominuuttia, mutta se on jo talvisäilössä muutenkin. Tarkottaaks se muuten että pyörä on automaattisesti käppää?

Haha, 6 minuuttia. Kolme minuuttia voisin poistaa, mut saa nähdä. Crossikumit ja ankkurikiekko ei houkuta. Siisti idea.

Smurf - 7:49, 22.11.2013 » Pitääkö itse laskea sakot vai tekeekö sen judge_jury_executioner lähdössä?
Manifestin toiselle puolelle tulee sama lista mistä itse merkitää. Jos kusettaa (ja jää kiinni) diskataan eli kannattaa olla tarkkana ettei käy vahinkoja.

Uh, 4 minuuttia. Mutta ei kyllä pygee, koska muuta, ja lauantaina töitä. Arvostan kyllä manifestia. Minuutin saisin vielä pudotettua kun kaapissa on yhdet vanhat welgot, jotka on tähän mennessä olleet oikeastaan ihan yhtä hyvät kuin m520set.

4 minsaa ilman vaatetuksen miettimistä. Vähän kyllä nolottaa liikkua trikoissa ilman shortseja, pitää siis ottaa ehkä sakkoa :frowning:

Sirkus - 17:12, 21.11.2013 » yolo thai
Crusty - 9:31, 22.11.2013 »
Smurf - 7:49, 22.11.2013 » Pitääkö itse laskea sakot vai tekeekö sen judge_jury_executioner lähdössä?
Manifestin toiselle puolelle tulee sama lista mistä itse merkitää. Jos kusettaa (ja jää kiinni) diskataan eli kannattaa olla tarkkana ettei käy vahinkoja.
Ei kai kukaan kapoissa kuseta?

Hei vielä kysmä:

Tuleeko jokaisesta listassa mainitusta esineestä jotka löytyy sakkoa vai onko se vain “otsake”, eli Michen napaparista +2 ja OpenPro parista +2 vai vaan yksi sakko.

Myöskin jos on useita Krnky-tarroja lasketaan jokainen?

Crusty - 18:11, 5.10.2013 »
  • KRNKY, GT, YV, BC tarra
Smurf - 10:15, 22.11.2013 » Myöskin jos on useita ...-tarroja lasketaan jokainen?
https://lh3.googleusercontent.com/-vERFwF_m_q8/T3dB1WPKuqI/AAAAAAAAO_0/j5nJa2Hkvjc/s1024/IMG_6962.JPG

Tuleeko hiilarivaihdepyörästä +10min vai enemmän? Mitä sanoo UCI? Onko lisenssi pakollinen? Pyörän paino? Tiimiradiot??

Lähinnä ekaan kysymykseen haluaisin vastauksen.

vaihteet+hiilari=11?

Mihin voin jättää protestin?

Edit: Taidan kisata DFL:stä.

Jostain syystä ton kuvan jälkeen näin mielessäni skenaarion, jossa kimi hiippailee lähtöalueella hihitellen lisäämässä YV-tarroja ihmisten aikasakottomiin pyöriin…