Löytynyt

Moi,
mun pyörä varastettiin 12.-14.9 välisenä aikana vallilasta, hämeentie 78 osoitteesta.

Samaisella setupilla, lisättynä että seatpost oli vuorattu kokonaan kuvassa näkyvillä obey-tarroilla.

Saa lukita, ja varkaan amputoida haluamastaan kohdasta.

kiitän

nostetaas tätä. tää on siis nähty kurvissa perjantaina 16.11 kaksi kertaa kahden eri narkomaanin käsissä. pitäkää siis silmät auki ja lukko holleilla.

pasilan asemalla pyöri kanssa viime viikolla, päivää en muista enkä tiennyt pyörän olleen varastettu.

Siis nyysikö joku ton vaan omaan ajoon? Nyt sit vaan paikalliset uu lukkoa pyörään tai varkaaseen tilanteen ja todistajien mukaan…

Toivottavasti saadaan takas!

Joo, jossain tässä naapurissa sillä pyöritään. Lukolla naamaan pitäs.

Seiffit tuntomerkit:

seatpost täynnä obey-tarroja
NS riseri & stemmi + “lilat” gripit
ruis-karhu shimmi

Lukottajalle ruiskarhua tai vastaavaa.

ile / nol nel nol nel yks3 yks5 yks8

william koon edessä spotattu. Kurvissa NYT

edit. menkää joku pistää lukkoon.

joo, soitin jo, mut ilmeisesti ei pysty ite menee just nyt pelastamaan…

Oon paikalla, mut vaihteellinen Rossano kyljessä! Jonkun Yvläisen?
Jos tohon laitan lukon niin se lähtee taas kantoon…

Ruodasin koko setin ja lukotin oman kaiteeseen. Sit varmaan odotellaan…

Siis pyörä on lukittuna omalla lukollasi ja siihen on lukittu jonkun muun pyörä sen omalla lukolla? Tässä kohdassa minä pyytäisin poliisilta virka-apua. Pystytkö todistamaan, että pyörä on omasi?

Hullun jännää.

Toivottavasti ei tuu mitään käskähmää. Ite pyytäisin kans poliisin paikalle, mut mä oonkin tissiposki.

Biciolli - 12:02, 24.11.2012 » Siis pyörä on lukittuna omalla lukollasi ja siihen on lukittu jonkun muun pyörä sen omalla lukolla? Tässä kohdassa minä pyytäisin poliisilta virka-apua. Pystytkö todistamaan, että pyörä on omasi?
Näin joo kyllä tota, odottelen ja seuraan tilsua tän päivän. Enpä oo vielä edes ajatellut poliisia, koska tietäen tällaisten asioiden olevan ei-niin-tärkeitä.. Käskähmää juurikin vältän, koska nistit ja puukot sun muut neulat.

Skoudet paikalle vaan.

Biciolli - 12:02, 24.11.2012 » Tässä kohdassa minä pyytäisin poliisilta virka-apua.
Anteeksi, mutta nyt on oikeesti pakko viilata pilkku lauantaiaamun kunniaksi: virka-apua ei voi saada/pyytää kuin toinen viranomainen.

Sit jos itse aiheeseen mennään, niin soita hätäkeskukseen. Kun tollaset jutut on vähän niinku niiden duunia. Do it.

http://www.peerpressurestatistics.org/img/peerpressure.jpg

höhö. siis pitää ehkä etsii ne paprut…

mitäköhän vakuutusyhtiö sanoo tällaseen tilanteeseen?

Tuossa kun on tullut noita tosi-tv -sarjoja poliisin elämästä, niin niistä on jäänyt se käsitys, että pyörävarkaudet kiinnostaa paljonkin, jos on ns. tilanne päällä eli tekijän kiinni saamiseen on hyvät mahdollisuudet. Luulisin, että tässä tapauksessa ko. ehto täyttyy.

Tänään luki Hesarissa, että poliisi tutkii pyörävarkaudetkin (eikä siis ainoastaan 9v. tyttöjen muusikin latailua) jos on johtolankoja. Ite tilaisin paikalle myös poliisi-tv:n kyttäämään kameran kanssa.

vakuutusyhtiön suhtautuminen kiinnosta

^Mitäköhän nyt tarkoitat tuolla kysymykselläsi? Voisitko avata sitä hieman?