LÖYTYI JO: GT Peace 9r (koko M) / Haro Mary SS

Otsikon mukainen pyörä siis hakusessa.

Rauhaninerin tulisi olla ehjä ja toimiva. Ei haittaa vaikka muuten olisi rujommassakin kunnossa. Värillä tai iällä ei väliä, vaikka tietysti mieluiten vuosimallia -08 ja luumunpunainen ja -07:t eivät käy.

Haro Maryyn pätevät samat ehdot, ostaja 178cm eli sen mukaan voi miettiä kannattaako omaansa tarjota.

Laitteleppa yksityisviestiä jos haluat kyseisenlaisesta rakkineesta eroon. Ostaja Helsingissä, myyjä toivottavasti lähiseudulta.

https://www.yksivaihde.net/old/5528

Ilmossa numero, soita ja kysy onko vielä kaupan.

Kiitoksia ritari_s:lle ja antik:lle vinkeistä. Täältä löytyvän ilmon laatija halajaa ilmeisesti vain vaihtoa kun kysyin, huuto.netin pyörä taasen mennyt. Eli hakusessa edelleen.

Olisin myös valmis maksamaan kohtuullisen korvauksen jos joku aikakoneellaan kyyditsisi minut hetkeksi vuoden 2008 puolelle, jotta saisin tilattua pyörän CRC:n silloisesta alennuskampanjasta hintaan ~300e.

Outoa jos ei myy, rahallahan niitä muita pyöriä saa kätevästi sit ostettua. Mut ehkä jotkut elää vielä vaihdantataloudessa.

Upitaan nyt töykeän nopeasti, sillä Haro lisätty mahdolliseksi ostokiksi. Jollei kohtuullisen pian löydy niin pitänee winstanleylta tilata Mary.

Moro! Mulla olisi Peace 9er myynnissä, on tosin L-koko, mutta luulisi sinun pituisellesi olevan ihan passeli. Pistä PM jos kiinnostaa!

Mulle vois kelvata S-koossa gt-peace tai Mary, Helsingistä mielusti.

Löytyy jo “Muualla myynnissä” -osiosta, mutta laitetaan tännekin

Itse löysin jo rauhapyörän, nyt kaduttaa vain kuumotuksissani maksamani hinta kun näin tuon huuto.net -ilmon.

styffe, tuo koko L on kyllä tämänmittaiselle liian suuri jos jonkinlaisen ohjattavuuden haluaa säilyttää, kun tuo vaakaputki tuntuu tässä M-kokoisessakin todella pitkältä.