Löytöpyörän elvyttämisen eettisyys

Hoho, olipas tarina :slight_smile: Huonosti koulutettu koira vaivoina, kissa painaa eturepussa, lapsi painaa vatsassa, tulevaisuus ehkä painaa mielessä ja lapsen isää ei paikalla osallistumassa.

Varmaan sitä vähemmästäkin ihmisellä mieliala rakoilee ja ventovieras pyöräilijä pääsee ukkosenjohdattimeksi :smiley:

Viime aikoina metsien reunoilla näkynyt alun alkaenkin vaatimattomien pyörän erilaisia raatoja enemmän ja tokihan niisä huomaa jos jonkinlaista tarpeellista varaosaa.

Ajattelen että ovat varmaan jonkin nilkin varastamia ja osittain purkamia, ja oikea omistaja niitä vielä varmaan kaipailisi enkä ole kajonnut.

Toisinaan seuraavalla viikolla raadon näkee taas, potkittuna ja ja varaosatkin kelvottomiksi tuhottuna.

Jotkut etsivät epätoivoisesti ystävää. Itse yritän olla ärsyttämättä ketään lenkkipoluilla ja olemaan viimeisen päälle kohtelias. Koska jo ajan ärsyttävällä supermakealla värikkäällä huippumaasturilla ja olen ihan vitunmakea. Tuoksun ihan heti tappiolle. Ainakaan en ole sitä koskaan halunnut. En ostanut supervermettä ollakseni makea vaan että toivoin pääseväni totaaliseen luonnossa kokemisen tilaan. Ei vaan vittu huvita olla kurjuuden kuningas. Tuo onneton nainen, miksi sekin kissa piti raahata metsään kun et edes koiran kanssa tullut toimeen? Toivottovasti näin raskauden väärin, lihava kissa hämäsi. On naisia, jotka keräävät tolkuttomia määriä eläimiä ympärilleen maailman pelossaan ja ihmisvihassaan.

Sinä kurjuuden kuningas, auttaisinhan minä sinua. Pyydä vaan. Maksan jo nyt veroja, että heikoimmillani olisi myös tulevaisuus. Ja kaikilla edes jonkinasteinen ihanne. Oispa ihanne.

En kestä huonoja fiiliksiä. eikä ole muuten pakko kestää. enkä kestä vittumaissuutta, eikä täällä varmaan aamuyöstä ole mitään avautujia.

Töissä yövuorossa Tuomolan juttujen lukeminen best :slight_smile: hyvää fiilistä sinne! Valvotaa yhes!

hyvä sää välillä , nyt Trekin on aika palata ihmisten keskuuteen. Pyörä on seisonut varmaan talven yli metsässä, se on ruostunut mutta muuten kunnossa. Marjastaja/ sienestäjä on unohtanut pyöräjemmansa. Raato kannettuna pois ikimetsästä.

Autoon kyytiin.

Laitoksella homma ulkoistettu vartiointiliikkeelle.

tässä kyseisessä tapauksessa kertomuksen yhteyteen liitetyt värikuvat eivät niinkään stabilisoi sakeusasteen (potentiaalista) vaihtelua vaan päinvastoin saostavat muutoinkin sangen sakiapitoiseksi kehystyvää kokonaisnarratiivia.

eettistä, ehdottoman eettistä. tämä tämmöinen. ns. meno.

Mä oonkin odottanut , että rupeis koho keikkumaan.