LÖYDETTY: MERCIER FORMULE 1

http://i4.aijaa.com/b/00974/8368106.jpg

[s]Rakas pyöräni varastettiin tänä aamuna (19.08.2011) Hämeentie10 a12sta aamutuimaan. Pyörä oli jätetty sisälle rappuun ja joku rapun asukkaista on mitä luultavimmin ottanut itselleen, vittu! Oli lukittuna, mutta ei kaiteeseen. Ei ole mun mielestä suomessa toista samanlaista, eli suhteellisen helppo huomata, jos joku on myymässä/käyttämässä.

Rikosilmoitusta tekemässä…

*etukiekko vaihtunut oranssilla tuubilla varustettuun campan kiekkoon.

)=[/s]

Asunnon askas ilmeisesti pelästyi yhä uudelleen ja uudelleen jätettyjä kirjallisia viestejä, että nakkasi pyörän viereisessä rakennuksessa pidettävään varaston lattialle. Kyseisen taloyhtiön puheenjohtaja tuli koputtelemaan aamukahdeltatoista ystäväni ovikelloa ja kertoi kellarista löytynyneen pyörän maasta makaamasta. Se pyörä oli se minun kawaii mercierieni.

Että there is A God, ja silleen :wink:

Imma so happy, ja kiitos myötätunnosta. <3
-Anni.

olethan käynyt varoiksi tsekkaamassa myös pyöräkellarit tms. mahdolliset paikat minne joku olisi voinut siirtää pyöräsi?

^kyllä. myös kadut ja lähiympäristö tutkittuna ja niiden takapihat tarkastettuina.
ajattelin että ilmottaakko vai ei, mut parempi aiemmin kuin myöhemmin.

HUUHHHUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

vahva veikkaus et jollain naapurilla vaan mennyt hermot rapussa olevaan pyörään ja siirtänyt sen johonkin… laitoitko jonkun lapun seinälle tms?

Soitahan myös huoltoyhtiöön ovatko siirtäneet. Rapussahan ei saa säilyttää mitään.

pelastuslaitos on todennäköisesti peruuttanut pyöräsi päälle tankkiautolla.

Perhana, eipä tämä kauaa ajossa kerennyt olemaan… Toivottavasti löytyy.

joo laput oli laitettu ja huoltoyhtiöön/isännöitsijälle soitettu. ne ei ollut saanut mitään soittoa että käytävässä olisi pyörä, eli joku a) on omatoimisesti ottanut pyörän kämppäänsä tai b) joku on päässyt kadulta sisään rappuun ja ottanut sen.

Tiedän kyllä, ettei rapussa kuuluisi mitään säilyttääkään, enkä itse edes asu kyseisessä asunnossa (ps. tässä käytävässä usein säilytetään yhen lakitoimiston työntekijöiden pyöriä kanssa…) Pyörästäni ei vieläkään mitään oo kuulunut, ja ajattelin mennä levittelemään flaijereita ympäri helsinkiä ahdistaakseen varkaan nurkkaan ja luovuttamaan.

Jos näette pyörän jossain niin lukitkaa ja soittakaa mulle!! :
044 345 76 82

-Anni.

Vaikka tästä mitään hyötyy oo, niin komppaan silti… ketä v***ua haittaa jos joku pitää vaikkapa fillariinsa porttikonkissa, varmaan on ihan hulluna tiellä ‘jos siihen vaikka kompastuu’ esmes, niin vois taas alkaa mussuttaan. Onsetarkkaa!!!

Todella ikävää että pyöriä viedään, fuk it… ite oon aina koittanu pitää tsygät himassa, mut meikän kämppä näyttääkin pyöräkellarilta ja tuoksuu rasvalle .

Laitetaan nöösi nippusiteillä kiinni tolppaan jos nähään kaupungilla kysmes Mercierin kanssa…

Rappukäytävässä ei saa säilyttää mitään paloturvallisuuden takia ja kyllä se muakin siinä vaiheessa haittaa, kun talo on tulessa ja venailen savusukeltajaa, joka on sotkeutunu johonkin romuihin. Toivottavasti fillari löytyy.

Turussa oli muutama päivä sitten “varastettu” täysnotku Ibis. Löytyi taloyhtiön lastenvaunuvarastosta :slight_smile:

^^ok, no palomiehen kannalta tietty juuu… piis

not cool

Jipii! Hienoa, että poni pääsee takas radalle!

Loistavaa, että löytyi! Hieno pyörä, livenä ja kuvissa.

Tuli hyvä mieli :slight_smile:

Woopwoop! Mahtavaa!

GooD

Kiva että löytyi. Mutta mitä tästä opimme, vai opimmeko mitään?

^ oppii, ainakin kaksi seuraavaa (*)

  • willpower best power!
  • vastedes pyörä kulkee olalla kahvilan vessoihin asti… (ehkä?)