LOTTO: WITTSON aka Titskuoiva

No ei helvata. 25.

On tässä nyt enemmän järkeä ku siinä cressu lotossa.

Uskon että numerolle 17 menee

okei. 29.

No todellakin. Olin jo päivällä heittämässä et nyt menkää kotiin itkemään ku joku pääsee helpolla ja blaah, blaahblaa ja laita tilinumero, ni paan tonnin tilille samantien ettei tartte kattella tota paskaa. Noh, olin se verran tolkuissani ettei joutunu. Ostan ne loput. Arvat. Case is closed.

Dubbel. Hih.

Pave - 0:21, 5.3.2014 » No todellakin. Olin jo päivällä heittämässä et nyt menkää kotiin itkemään ku joku pääsee helpolla ja blaah, blaahblaa ja laita tilinumero, ni paan tonnin tilille samantien ettei tartte kattella tota paskaa. Noh, oon se verran tolkuissani ettei joutunu. Ostan ne loput. Arvat. Case is closed.
Otatko Pave vikan uupuvan nron, vai mitä?

Jep.

Toivon, et voittaja tekee täst älläripalkinnon. Paitsi jos voittaja on Pave. Tai no, voi seki tehdä, jos osallistuu sit ite ja dominoi. :smiley:

Jeh. Eiku heh.

Noniin, lotto täynnä, kiitos kaikille osallistumisesta.

Lähetin kaikille maksuohjeet ja toivottavasti maksut suoritetaan mahd. pian, jotta arvontaa päästään seuraamaan ja palkintoa luovuttamaan tulevana lauantaina. Onnee.

cool!
pidän peukkuja Pavelle, voitais sit pitää lauantaina jyväskylässä voitonjuhlat siinä sivussa.

Monelt ne tulee

Tuli peruutus, numero 16 vielä vapaana.

Mä voin ottaa ton peruuntuneen. 16

Arvotaanko ylihuomenna vai viikon päästä?

2mi - 16:17, 6.3.2014 » Arvotaanko ylihuomenna vai viikon päästä?
Jos hillot mun tilillä, niin ylihuomenna.

E. Taitaa puuttua enää kolme maksusuoritusta.

Nyt ku koko paska on jo ehtoon puolella niin voin kertoo salaisuuden: numero 2 voittaa. Sanokaa mun sanoneen.

intuitio! 1/39 mahis.

Munarkki - 17:49, 6.3.2014 » Nyt ku koko paska on jo ehtoon puolella niin voin kertoo salaisuuden: numero 2 voittaa. Sanokaa mun sanoneen.
Mä veikkaan no 14. Ei siis liity muhun mitenkään, mutta sillä on ennnenkin voitettu Artpown lottoja:)

^sorppa, se on numero 2. Tää tieto on jaettu sisäpiirissä jo aiemmin.