Lotottu

loton pitäjä vois sitoutua vähän napakammin tähä joukkorahoitukseen ja käydä langassaan alle puolen vuorokauden välein

e: hyvä sepe

mulle kaks viimestä ok? 20 & 28?

Edit: hitsi kun olin hidas, ei siis mitn.

loton pitäjä vois sitoutua vähän napakammin tähä joukkorahoitukseen ja käydä langassaan alle puolen vuorokauden välein
Joo pahoittelut oli koko päivä näpertämistä ymmärrät varmaan ettei aina voi olla siinä netin äärellä.

Kävin noi itse läpi ennenkuin pääsin sepen postaukseen. Samat vapaat sain itsekkin siinä vaiheessa jotka nyt aapinen otti.

Laitoin äsken maksutiedot yksityisviestillä jokaiselle osallistujalle. Pistäkää maksun viestikenttään oma nimimerkki ja numerot jotka maksoitte selkeyden vuoksi. Jos kaikki ehtis laittaa niin viikon päästä juhannuslotot. Jos olet listalla mutta et saannut viestiä niin olehan yhteydessä.

Onnea arvontaan!

Multa ainakin puuttu sun nimi, eli maksun saaja…

Laitoin siihen kenttään “tewms”.

^ Jos tuo toimii niin siitä vaan. Muussa tapauksessa oon kyselijöille jo laittanut privalla nimen kun se tuosta massaviestistä epähuomiossa unohtui.

e: aloitusviestiin laitettu vahvistetut maksut boldilla

Hei, pistätkö mullekin…
e: kiitos, nyt nimen kanssa laitettu tilisiirto

^Laitettu uudestaan.

Samalla päivitetty viimeisimmät maksetut (jotka nään tilillä) listaan. Kahdeksan ihmistä vielä joiden masseja ei oo näkyny, jotkut toki on jo laittanu yksityisviestiä että maksu on hoidettu joten kiitos siitä.

Hoplaa nyt viimeisetkin vielä jotka eivät ole maksaneet niin saadaan arvottua tulevana lauantaina!

Muistutukset lisäohjeineen lähetetty käyttäjille sani, aapinen ja qlt. Jos joku foorumilainen saa muita kanavia pitkin yhteyden joihinkin näistä kolmesta olisin kiitollinen muistutuksesta.

Kaikki muut hoitaneet homman rivakasti ja pahoittelen valmiiksi mikäli huominen arvontapäivä ei toteudu. Näitähän on onneksi joka viikko.

Arvontapäivä muuten nyt juhannusviikonloppuna vasta sunnuntai 21.6, toivottavasti päästään lottoamaan tätä sillon

^Aa sunnuntaina vasta sepä hyvä. Veikkauksen kotisivut oli hieman liian pelikeskeiset kun yritin etsiä arvontapvmäärää.

Edit: sani vannoi maksavansa sunnuntaina kun kotiutuu möksältä ja aapinen hoiti osuutensa äsken. Jäljelle jää enää yksi maksamaton joka voi nyt vaikka jäädä mulle velkaa sen 8e jotta arvonta tällä viikolla onnistuu.

Game on! Lykkyä tykö vaan kaikille!

Laiton karhutekstarin qlt:lle :slight_smile:

juuh elikkäs kiitti enna. eipä oo tullu foorumoitua, enkä muistanu tätä. sori sori. mut loinpahan lisäjännitystä tai jotain

Jee, jännää.

Vittu, että mie itken onnesta jos mun numero tulee.

Tänään arvotaan!

39. Kapteeni

Onnea voittajalle!

Tais mennä minipyörä oikeeseen osoitteeseen : – D

AJOKUVIA!