Liian lyhyt ruotoputki

Nyt ei paljoa naurata.
https://farm6.staticflickr.com/5496/14468152419_6e2b3e70ae_c.jpg

Vajaa 1,6cm ruotoputkea jäljellä… Minkäs mahtaa että aina pitää hosua.

Jokin mahd. halpa järkiratkaisu jos olisi, ulkonäöllisesti ei niin väliä.

Onko esim. mahdollista että löytyisi niin pieni matalaprofiilinen stemmi että mahtuisi tuohon kiinni, jos tuon top coverin vaihtaisi vähemmän tilaa vievään?
https://farm3.staticflickr.com/2929/14654766095_d76df1a58b_c.jpg

Vaihtoakin voi ehdotella jos hiilikuitu-haarukka kiinnostaa. Ruotoputkea kaiken kaikkeaan noin 19,5cm jäljellä. Kierteetön 1 1/8" siis.

thomsonin X2:sissä taitaa olla yks pienimmistä stack heighteista mutta sekin 31mm… jos top coverin poistamalla sais sentin lisää käyttöön niin ehkäpä.

uutta keulaa saattaisin ehkä samalla katsella.

lontoossa vois olla ratkaisu sun ongelmaasi.

#slamdatstem

Onko tohon mitään jatkopalaa, quill ->ahed tyylillä olemassa?

^^ uutta keulaa +1
alamäkitöyssyssä yllänäkyvästä syystä irtoava keula = priceless

Onhan noita jatkettu

Ratkaisu: Matalampi stemmi + kartiorinkulan tilalle matalampi pölysuoja. Ellei sellaista löydy jostain ihan varaosana, saattaa olla äkkiseltään helpointa erotella sellainen jostain halvasta laakerisetistä.

Ehkä entistäkin dustcappia voi sorvata?

Itse kannattaisin macgyver ad hoc henkisesti ruodon kierteyttämistä ja 1 1/8 keulan mutterilla kiristämistä. Ja 1 1/8 quilli stemiksi. Sillä stemillä voi lyödä ton ikävän kävynkin syvemmälle.

Hitsaamalla olen jatkannut, helpottaa jos löytyy se loppu pätkä, lämmön siirtymisenkin saa pysäytettyä.

wex4 - 22:16, 14.7.2014 » Hitsaamalla olen jatkannut, helpottaa jos löytyy se loppu pätkä, lämmön siirtymisenkin saa pysäytettyä.
Lelumiinia.

minä laittaisin quill adapterin

syntace flatforce, mut halvemmalla varmaan uus keke

http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/headsets/mtb-road-headsets?f=2259,4294964441&sort=pricelow
CRC:ltä saa noita integroituja settejä alle kahden kympin. Jostain sellaisesta matala suoja itselle ja ylijäävät hilut vaikka Fillaritorille tyrkylle?

Odie - 22:13, 14.7.2014 » Itse kannattaisin [s]macgyver[/s] [i]ad hoc[/i] henkisesti ruodon kierteyttämistä
lelumiinia

Lelumiini? Siis alumiini vai jotain sinkki/alu mitälie sekoitusta,
Jos alumiinia, ei hitsaus ole ongelma, ainakaan foxin, rokkarin, kaltaisissa keuloissa, joita minäkin olen hitsaillut, enkä ole edes hitsari.

Ostaisin uuden forkin, myisin vanhan, maksaisin oppirahat. Jatkaisin leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.

Paljon vastauksia tullut ja nopeasti, kiitokset niistä!

Taidan aluksi kokeilla vaihtoa ihan täällä foorumin puolella. Jos ei tärppää niin yritän sorvata tuon vanhan dust-capin matalammaksi.
Missäköhän olisi mahdollisuus tähän? Rautasaha+viila taitaa vaan pilata koko palikan.

wex4 - 22:50, 14.7.2014 » Lelumiini? Siis alumiini vai jotain sinkki/alu mitälie sekoitusta, Jos alumiinia, ei hitsaus ole ongelma, ainakaan foxin, rokkarin, kaltaisissa keuloissa, joita minäkin olen hitsaillut, enkä ole edes hitsari.
Alumiinia tuo on, mutta alkuperäistä putkea ei ole jäljellä, eikä hitsauskamoja myöskään löydy.
RTZ - 22:51, 14.7.2014 » Jatkaisin leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.
Tottahan tuo on, mihinkään ei pitäisi koskea :D

Harmi että Spank Spike stemmiä ei enää taideta valmistaa, olisi nimittäin ollut tosi pieni stack height.

Rautasahalle ja viilalle kaksoispisteviivaviivadeedeedee.
Missä päin asut? Kyllähän noita sorveja löytty ja niinkuin on jo tässä topikissa sanottu että onhan noita ruotoja isot pojat jatkaneetkin. Harmi vaan jos sulla ei oo sitä alkuperästä ruotoo enää.

Mut jos ei hitsiä eikä sorvia löydy nii ite kyl sanoisin et tää:

Mull Dundane - 22:26, 14.7.2014 » http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/headsets/mtb-road-headsets?f=2259,4294964441&sort=pricelow CRC:ltä saa noita integroituja settejä alle kahden kympin. Jostain sellaisesta matala suoja itselle ja ylijäävät hilut vaikka Fillaritorille tyrkylle?

Tuosshan noita fiksumpia ratkaisuja on jo puitu, mutta tämmönenkin.