Liettuan Velo - ts. matka liettuan panevezysin velodromille

Tästä siis kyse:

Marko Vauhkonen - 7:55, 7.10.2010 » Moro Olen kesällä jutellut osan teistä kanssa ja kertonut Cido Arenasta Liettuassa. Eli Cido on varmasti Mailman TOP 5 sisävelodromeista. Koska Liettua taloustilanne on mikä on pääsee sielä toistaiseksi ajamaan todella HALVALLA. 1h treeni vuoro maksaa n. 33€, ryhmän koko max 24 hlö eli 1,40€/h hlö. Olen oman ryhmän kanssa asunut Hotellissa jossa teemme aamiaisen,lounaan ja iltasafkan itse ja hotellin hinta 18€/hlö/vrk. Matka Panewezyn Tallinasta kestää noin 6h. Mikäli tää Jengi on kiinnostunut järjestämään sinne omia retkiä niin minulta saa kaikki tarvittavat yhteystiedot ja muitakin käytännön neuvoja. Retkeä suosittelen Teille vilpittömästi, 250 puurata, ei tuulta, ei sadetta jne.= 7. Taivas marko.vauhkonen(ät)pyoraily.fi ps. oman ryhmän kanssa olen sielä ainakin 5x 10/2010-3/2011 välisenä aikana.
Eli kiinnostaa, etenkin kun siellä voi siis ajaa avogummeilla.

Mukana.

Yleisön pyynnöstä vähän editoin.

T. nimim. “Mr. Vintage”

Kiinnosta!

koska mennään?

Mikäli sikäli on viikonloppureissu niin kiinnostaa kyllä ajankohdasta riippuen.

Ehdotan pitkää viikonloppua, niin että perjantaina mennään, lauantaina ja sunnuntaina ajetaan (sisällä vähintään esim. 2 x 2h per päivä) ja sunnuntaimyöhään tai maanantaiaikaisin tullaan takaisin.

Ennen suurempia ajankohtakyselyitä osanottajilta, voisi olla paikallaan kysyä velodromin vuorojen saatavuutta.

editoinpa otsikkoa. viikonloppureissuna voisi onnistua itsellekin.

Minä olen ehdottomasti mukana.

ite tuskin uskallan ajaa mutta jos ajankohta passaa niin vois kuvitella kameramieheks lähtevänsä.

http://www.velodromes.com/

EDIT. kas, olikin tosiaan kuva väärästä paikasta joten poistin. Kiitos.

Jussin kuva taitaa olla tuolta Uuden-Seelannin himoittavalta velolta. Liettuassa keskellä on, tietenkin, koripallokenttä :slight_smile:

Voi hitto, kaikkea te pojat virittelette. Joudunko kaivamaan aika-ajohaalarini kaapista ja pelkäämään parketin kosketusta kurveissa? Kiinnosta.

Jos pitkänä viikonloppuna niin mukana ilman muuta.

Mieluiten synkimpään loskapaska-aikaan eli joulukuun alku tai tammikuun puoliväli.

Epaz elikkäs Sampo tiedustakoon Vauhko-Markolta yhteystietoja ja aloittakoon liettualaisten vikittelemisen.

Ehdinkin jo laittaa mailit vetämään sekä Markon että perheen liettuan tulkin suuntiin. Puollan tammikuuta, kyselisinkö Cidosta viikonloppuja viikoilla 2-4 eli 14.-16.1., 21.-23.1. ja 28.-30.1.? Onko muita ehdotuksia tai toiveita? Vielä ei jokaisen tarvitse sanoa jokaiseen päivään että pääseekö vai ei, tehdään siitä vaikka kysely tai doodle tai jotain.

Ääni vkolle 4

Tammikuu kuullostaa erinomaiselta. Kaikki viikonloput käy minulle.

Lähtisköhän Tampereelta ketään tuonne pelleilemään? Hyvä jos avorenkailla voi ajaa.

Mukana jee. Tammikuu ok, tosin ihan kaikki viikonloput eivät käyne.

Jos tosiaan isolla ryhmällä menossa, niin mukana. Alkutalvi peruskuntoa, tammikuussa kunnossa!