Lenkkiä Turussa

Otetaan kellot mukaan. Jos kybältä olisit esim. sen huoltoaseman pihassa josta lähdettiin Forssaan niin lähin pöpelikkö alkaa kivenheiton päästä. Siitä vois mennä sit Littoistenjärven luontopolulle. Kattoo sit paljonko jää aikaa niin voi suunnitella paluun sen mukaan.

Jepa, sovitaan alustavasti näin.

Vaihdoin Puksuun nappulakumit vaihteeks, että pärjää vähän juurakkoisemmassakin maastossa.

Eli: mä voisin olla vaikka Tammitien Teboililla kello 10. Saapi liittyä seuraan.

No, fak. Huomenna tulee kaveri kattomaan Ibistä ja oon tänään puunannu/huoltanu sen myyntikuntoon, joten en viiti enää lähteä sitä sotkemaan. Just ny ei siis ole oikein pyörää, kun fiksillä sinne Littoisiin ei viiti lähteä. Jos se tuosta nyt menee, niin heti alkuviikosta on sitten uutta kalustoa alla ja sitte ajetaan!

Taidanpa siis lähteä aamupäivällä maantielenkille.

Antero, treffit sit kympiltä näillä näkymin vaikka palauduin vasta citystä. Chättäillään vielä aamusta jos jotain.

jeh

Näkyy kympiltä.

Joo. Koetin laittaa fb:ssä viestiä, mutta huomasin juuri että “viestin lähetys epäonnistui”. Ihan kiva, koska ilmoitus tuli vasta 20 min viestin lähetysyrityksen jälkeen.

15:30 Turku > 20:45 Vammala. Viimeiset 40km tuli räittyä keltaista limaa, ja tauoilla olisi kannattanut tehdä muutakin kuin polttaa tupakkia. Päänsärky kruunasi kaiken… Google Mapsin mukaan 114km, akku loppui puhelimesta Huittisissa, niin jäi tarkat datat saamatta.

Edit: tupakkiaskista laskettuna 7 taukoa :wink:

Arvostan!

ja taisin tulla Kaitsua vastaan tänään päivällä Itäharjulla.

^ näin kävi, mäkin huomasin sut vasta kun oli liian myöhäistä. Täysii olis pitänyt huutaa!!

Oiskos tänään illasta veloa tai maastoa? Mulle sopisi klo 20 huitteilla.

Mun kohdalla riippuu siitä että mitä on jaloista jäljellä iltasella. On niin kaunis ilma että pakko hypätä pyörän selkään asap.

Huomenna sunnuntaina Pete lupasi lähteä oppaaksi Kuusistoon. Mettähommia olis siis tarjolla. Klo 20 startataan Kuusiston mäen päältä (eli sen helvatinmoisen ylämäen jälkeen olevasta risteyksestä). Maastopyörä on suositeltava väline.

Jep. Startti huomenna siis tuolta klo 20:
http://opaskartta.turku.fi/Web/Default.aspx?layers=Opaskartta&cp=6698006,23466670&z=2&title=Startti&language=fin
Ja maasturi kulkee Kuusiston metsissä parhaiten.

Huomenna tiistaina on aluecupin cyclocross-kisa Peltolan maankaatopaikalla. Kalusto on käsittääkseni täysin vapaa (jarruttomuuden hyväksymisestä en tiedä), joten aattelin ehkä lähteä Rollerilla kisailemaan. Oisko joku muu tulossa.

Startti kello 18, ilmoittautumiset 17.30

Iltavuoro :confused: Jos ottais saikkua etukäteen ja sit telois ittensä illalla, toimiskohan se niin??

Katsomaan voisin lähtee. Plugi jonninverran räjäytettynä varastossa ja kiekot kierossa, enkä jaksa alkaa tänään rihtaamaan. Meen ennen kuutta haistelemaan.

Täällä ilmeisesti.

Ajattelin lähteä tsekkaan uusia pöpelikköjä tältä seudulta nyt kuuden - seiskan välissä. Jos kiinnostaa niin mukaan.

Onko ketään ajokunnossa? Ajattelin lähteä pöpelikkölenkille länsipuolelle Turkua. Mukaan saa tulla.