Lenkkiä Turussa

Aattelin mennä huomen aamulla (lauantaina) ajamaan n. kolmen tunnin lenkin. Startti klo 9. Vetoapuja?

Huomenna aamulla about 8.30 ajateltiin mennä lenkille Teemun kanssa, säävarauksella toki.

Ilmoituksia jos kiinnosta, satku kiikarissa.

Piti mennä tänään maantielenkkiä, mutta enpä viiti, kun sataa ja on märkää. Maastoonkaan ei jaksa, kun on niin hemmetin liukasta. Laitoin siis Rolleriin droppitangon ja nappulat alle, eli cyclocrossia ohjelmassa. Lähteekö joku lenkkiseuraksi? Aattelin ajella Katariinanlaakson kautta Uittamolle lenkkipolkuja pitkin ja käydä sitten Hirvensalossa ajelemassa. Hsalossa on jotkut paikaliset cc-kisatkin tänään, joten niitäkin voisi käydä vakoilemassa. Starttaan joskus 17.30-18 ja reilut pari tuntia voisin ajella.

Ajomiehet ajaa huomenaamulla.
Noin 3 tuntia ja 60-70km tienpiennar-cyclocrossia toivottavasti pääosin sulilla teillä. Startti about kasilta ja suuntana Piikkiö. Tapaamispaikka voidaan sopia erikseen, jos joku nyt innostuu lähtemään mukaan.

Aurinko paistaa ja nastarenkaat voi jättää huoletta kotiin. Luksusta!

Edit.
Kaitsu ja Mikko ny ainakin tulee mukaan, kun molemmat taitaa tarvita vähän reeniä tuleviin koitoksin.

Hahah, tän langan nosto kirvoitti spontaanin naurun tässä Proffassa istuskellessa. Mut silti lenkki kiinnosta. Katotaan darran määrän mukaan.

Mä ajattelin että jos olis hankikantokelit. Myös darra tiedossa. Jos pääsen sijaltani ylös, niin voin koettaa tulla peesaamaan.

E: mitäs se Kaitsu sitten on mennyt lupaamaan?

Olis mukava mennä mettään ajelemaan, mutta polut on niin pehmoisia, että ei siellä perusmaasturilla pääse mihinkään.

Matkavauhti on kohtuu reipasta, joten jos aamulla maistuu vielä jallu kurkunpäässä, niin paree ehkä skipata.

Startti klo 8 Mustionkadun Nesteeltä. Ajoissa paikalla, en venaile montaa minuuttia. Reittinä Helsingintietä Piikkiöön, Harvaluodon pisto, Tanniselle kaffelle ja Hepojoen kautta Lietoon. Tulkaa ny joku seuraksi.

Luin edellisen nyt uudestaan. Kahdeksalta?! Oletko tosissasi? Kymmeneltä olis mahdollisuuksien rajoissa, kahdeltatoista olis jepa. Nyt Teemu joku roti, ei tässä missään armeijassa olla.

Lenkki kiinnosta mut saa olla aika helvetinmoinen hätätila tai vastaavasti ennenkokematon karnevaali tiedossa, että mä nousen sängystä lauantaina aamulla kukonlaulun aikaan.

Ajattelin tänään ennen saunaa ruuvailla UHOon klossivehkeet kiinni ja vaihtaa etunakin nastattomaan, joten sikäli lenkkihenkinen ajaminen on hyvinkin asettu huomiselle agendalle.

Ketkä arvostavat aamu-uniaan, saavat kernaasti liittyä seuraani puolen päivän aikaan.

Nämä on perheellisen miehen realiteetit. Päivän aikana tarttee ehtiä tekemään muutakin kuin nukkumaan, pyöräilemään ja juomaan kaljaa.

Juu juu, kyllä mä sen ymmärrän. Mut onhan toi aamu-urheilu aika hardcore-touhua. Varsinkin kun elää, ajaa, paskoo ja syö lähinnä fiilistelyperiaatteella niinku mä :smiley: Joskus toivon olevani aamuihminen, kunnes muistan, että mulle yöt ovat elämän eli rakkauden aikaa ja päivät ovat sotaa - ja sit avaan uuden bissen. Sitä paitsi olen tänään raahautunut tenttiin kahdeksitoista, joten viikon skarppaamiset on suoritettu.

Hyvää lenkkiä, olkoon tuuli myötäinen ja paineet renkaissanne korkeat.

Sunnuntaina taas sama resepti kuin viime viikonloppuna. Tiet on sulat ja kuivat, pääosin myös sorasta puhtaat. Jos ei launtain räntäsade sotke joka paikkaa, niin itse aattelin lähteä jo 4season/T-Serv setillä liikkeelle. Jos on nuoskaa niin SB8:t alle. Viime viikolla oli kevään hienoin keli ja nytkin luvataan samanlaista. Ajoin viimeksi 72km/3h + kaffetauko Tannisilla. Suunnilleen sama setti nyt luvassa, eli ennen puolta päivää kotona.

Startti klo 8 Mustionkadun Nesteeltä. Ajoissa paikalla, en venaile montaa minuuttia. Reittinä Helsingintietä Piikkiöön, Harvaluodon pisto, Tanniselle kaffelle ja Hepojoen kautta Lietoon. Jos on paukkuja, niin ajetaan myös Toivolinnan pisto (13km).

Startti tuntia alkuperäistä suunnitelmaa myöhemmin, eli klo 9

Varovasti Teemu ja kumppanit. Tiet olivat kauttaaltaan jäiset klo 5-7 välillä. Yhdet huimat luisut tuli vedettyä, onneksi ei ollut autoa takana. Unettomuus, miksi et lopu jo… Nyt järjestysmieheksi Caribia Cuppiin.

80km auringonpaistetta parhaassa seurassa. Varjopaikoissa oli vähän liukasta, mutta muuten 28mm 4season ja 32mm T-Serv toimi ja rullas hienosti. Mitä ny yksi flätti osui matkalle. KLVt on soran peitossa, mutta tienpientareilla voisi jo maantiepyörälläkin ajaa.

Joko kohta joku uskaltautuu mukaan?

Lauantaina mennään taas.
Tällä kertaa ajetaan hiukan vähemmän ja hiukan hiljempaa, kun vähän juoksuhommat painaa päälle. Aattelin, että voisi ajaa Paraisille ja Nunnan kautta takaisin (~65km) tjms. Fiiliksen mukaan. Ajokelit alkaa olla kohillaan ja tienpinnat kunnossa.

Startti klo 8 Mustionkadun Nesteeltä. Ajoissa paikalla, en venaile montaa minuuttia.

[seliseli]Kyllä minä vielä kerran. Nyt on vaan niin kova fatbikekiima.

Tulevana lauantai-aamuna on myös ankara darra - suunnitelmat laadittu jo viime vuoden puolella.[/seliseli]

Kakskerran lenkki lähtee massikaukalolta 15:50. Jos kiinnosta, soitto mulle tai fredelle.

mobiilifail.
katso kuva alla.

Eväät ennen lenkkiä: kolme bissee ja pähkinäpussi.
Eväät lenkin jälkeen:

Oli kyl ihan kiva kauden eka farkku-riser-maantiepyrähdys. Colner on nopeeeeee!

^ jätkä hakkeroi mun flikkerin!