Lenkkiä Turussa

No jävla. Täytyy koittaa herätä sit.

Mikä on Kakskerran lenkki?

^ Sieltä jostain Kakskerran ja Brinkhallin kautta ympäri, noin 50km

Edit.
Voisin olla vähän yli ysi martissa passissa, jos Cohen ei vedä hirveen myöhään huomenna illalla. (kuin lujaa ajetaan?)

Mä liityn porukkaan Wärtsilän kohdalta.

Varsinainen Kakskerta+Hirvensalo kahdeksikko on aika tarkkaan 45km laskettelukeskukselta samaan paikkaan takaisin. Hieno lenkki. Vetäkää täysiä.

Mä voisin tulla kans jonnekin Wärtsilän kohdille väijymään, Maarian kirkko on vähän väärässä suunnassa. Näin saan nukkuu kymmenen minsaa kauemmin.

Noo, pitäiskö meidän sitten suosiolla lähteä Fredenkin kanssa keskustasta?

Selvä homma, treffit Blankon tolpalla 09.00 :smiley:

No helvada, mä ajattelinkin et miksi vääntäytyä sinne Maarian kirkolle ku se on ihan väärällä puolella kaupunkia. Mäki tuun Blankon tolpalle yhdeksäksi. Kolmen tunnin yöunilla oujea.

Maarian kirkko on se ainoa oikea lähtöpaikka, vai mitä Teemu?

^Sitä mäkin meinasin. Nåjoo, whateva.

Käytiin juuri ajaan Kimin kans 60km iltalenkki Nousiaisissa päin. Se on kesä ohi, aika kylmä oli ajaa lyhyillä vaatteilla tuossa tuulessa.

Näkyy huomen…

Edit. Niin ja Antero oli kohottamassa velokuntoa Kertussa!

Heije, kiitti lenkistä jannut! Inforestiakin odoteltiin, mutta taisi mennä Gitanen kasaamiseksi, heh.

Joo meni. Ja Cohen veti eilen puoleenyöhön ja olin vasta kahen aikoihin himassa. Väsytti. (seli seli)

Cheers, jäbät. Mitäs statistiikka näyttää? Mun kiusattu Sigma ei ollut tänään ihan parhaassa iskussa.

Hyvä lenkki!

52km Wärtsilä-Kakskerta-Hirvensalo-Wärtsilä. Reilu 30km/h keskari pienine odotuksineen.

Edit. 67km velotuksineen ovelta ovelle.

Keskari ollut aika kova. Pitää näköjään treenata vielä ennen ku uskaltaa lähteä mukaan lenkille :slight_smile:

Ei mitään ku mukaan vaan, ajetaan sen mukaan. Ryhmässä on muutenkin helpompi/nopeampi ajaa.

Löytyiskö lenkkiseuraa tälle illalle. Startti joskus klo 17-18 ja tarkoituksena ajaa 70-80km. Sopivaa vauhtia…