lätsät ja niiden väliaikaisuus

https://postimg.org/image/i4cuoj72p/ tosi oleellista. mut mun molemmista luottolätsistä o katkenny toi lippa. ajattelin kokeilla vaa supergluella tob kankaan läpi. ideoita?

kaupasta uusia?

Pikaliima käräyttää luonnonkuidut. Oisko nitojasta apua?

joo. Lipan kokoinen vahvike muovista siihen päälle vaan ja se tusinalla pop-niitillä kiinni. Vitu pnuk

Pesukone voi olla hien jälkeen se pahin tekijä tässä. Käsinpesu parempi. Bräkleenillä sekin käy nopsaan.

Ei tota oikeaoppista lipantekoa ja saumojen aukomista ja uudelleen ompelua varmaan kannata alkaa opettelemaan jos ei ennestään osaa jo. Siinähän voi epäonnistua. Mutta laatikon ulkopuoliset ratkaisut ovat taas aina pelkkää voitokasta nerokkuutta.

korkki kiinni

Lakkeja tulee ja lakkeja menee.
Brooklyn paloi Kuopion pimenevässä illassa ajoittain jännän värisellä liecillä.

Mulla on usea lätsä hankittuna mätsäämään mun katupukeutumista. I wonder why.

Heimokuvio on parempaa kuin mikään itsekeksitty, toteaa apinakuningas.

Moni arvostaa salaista palvelua. turhaan.

Mikä minua vituttaa yksivaihde.netissä: että apinoitten tasolla koko porukka. MIksi?

Miksi apinoitten planeetta?

Mun arvostus on se rakkaus.

Tuomola - 21:44, 16.7.2016 » Mulla on usea lätsä hankittuna mätsäämään mun katupukeutumista. I wonder why.
aikaisemmin en ollut huolissani mutta tämä. suosittelen että käyt keskustelemassa ammattilaisen kanssa tästä.

Reilu vuosi sitten ostin Hellsinki-lasten lastenlätsän, joka oli pehmeä ja musta. Nyt se vaaleanharmaa ja mun hikisuolan pysyvästi tärkkäämä. (On käynyt säännöllisesti pesukoneessa, mutta on ja pysyy korppuna.)

Castellin lätsä on ollut plusasteilla käytössä pari vuotta, mutta uutta retrohtavaa Reynolds-lätsää on tulossa back upiksi, kun Castellin lippa on väsähtänyt ja taittunut kulmasta. Talvella krnkyn talvilätsä päässä.

tutam - 23:09, 16.7.2016 » Hellsinki-lasten lastenlätsän [...] hikisuolan pysyvästi tärkkäämä [...] pesukoneessa [...] pysyy korppuna. https://c1.staticflickr.com/9/8623/28067820660_c3d6cc9153_z.jpg
Onko kaikki hippivoodoot jo testattu (etikka, sooda, sappisaippua)?

Mä sain jostain rättikaupasta kylkiäisenä valkoisen lippiksen. Se on nyt siistimpi kun kirjoitin siihen tussilla Rapha.