Laskettelumiehiä/naisia?

ehdinkö ennen lukkoa?

e. näköjään, ja helposti

Yksisuksi.net?

Disclaimer: rinnekeskustelut ei itseäni häiritse, jatkakaa.

Laudalla mennään. Mäkien suhteen olen kaikkiruokainen, Alpeista takapihan pulkkamäkeen. Tammikuussa vaihtokamujen kanssa Sloveniaan. Vuokralauta jännittää.

^^mulle on kerrottu, että monoski on vain AJOmiehille.

Laudalla. Leijahomz on kovinta mutta kyllä takametsien puuterit vie aina tiloihin.

miks tämä ketju pitäs lukottaa jos täällä on kaikenmaailman rööki ja kahvikeskustelutkin?

K2 Waybackit on telluina R8 siteillä.

Tollaisia monoskitä näkyi 80-luvulla vain tosi kovilla mäkimiehillä.

Mulla on alla G3 fever sukset ja Linken siteet ja Garmontin monot. Ja pääsee lujaa. Tosi lujaa.

Juppien touhua. Sotii ainakin omaa ideologiaa vastaan kuten alamäkipyöräily jne. Jos kiipeätte itse ne rinteet ylös niin sitten homma on ok.

Monoski on ygöist.

Silläkin uhalla että saan ikävyyksiä, myyn rossarin proline 163 lumilautaani salomoonin siteillä 100 euron hintaan. Jos kiinnosta laita PM… messiin lautalaukku renkailla.

netspider - 14:35, 16.12.2012 » Juppien touhua. Sotii ainakin omaa ideologiaa vastaan kuten alamäkipyöräily jne. Jos kiipeätte itse ne rinteet ylös niin sitten homma on ok.
Ja ideologia on mikä? Jos haluat mennä jenkkeihin Atlantin yli, niin uit tai korkeintaan soutuveneellä?

mun mielestä tässä topsussa on aika monella eri mittarilla enemmän tolkkua ku vaikka msinituissa säpiskä- ja sumppilangoissa.

mult meni aikoinaan lautailu täysin ohi, ja sen jälkeen en oo käyny laskee ees suksilla.

muita kohtalotovereita? vois joku kaunis päivä lähtee tavottelee menetettyy nuoruutta?

simojoki - 15:38, 16.12.2012 »
netspider - 14:35, 16.12.2012 » Juppien touhua. Sotii ainakin omaa ideologiaa vastaan kuten alamäkipyöräily jne. Jos kiipeätte itse ne rinteet ylös niin sitten homma on ok.
Ja ideologia on mikä? Jos haluat mennä jenkkeihin Atlantin yli, niin uit tai korkeintaan soutuveneellä?
Voishan toi ideologia olla vaikka se, että [i]liikuntaharrastuksissa[/i] liikutaan omin voimin?

Vaikka tämä koneella ylös, painovoimalla alas ei sit liene oikeaa liikuntaa - niin en ole koskaan saanu jalkoja pyörällä niin loppuun kun mitä telluilla painovoiman kyydissä rinteessä.

Ja toisaalta en minäkään mene röökitopsuun kertomaan omia ideologioita aiheesta.

Jaa alamäkipyöräilyssä tai laskuhommissa ei liikuta omin voimin? Kyllä noi urheiluhommista ainakin meikän mielestä menee, vaikka hissi vetäiskin mäen päälle.

Omat pläskit:

http://kevingreenstein.com/suffolk/cjn297c/chris/k2_seth_189_skis_08.jpg

^^No, turhapa tuosta toisaalta varmaan on mieltään pahoittaa jos joku kelaa asiasta toisin kuin itse?

Ite ymmärrän että hissillä ylös - painovoimalla alas tuntuu yhdestä kulmasta katsottuna huijaukselta tai vähintään karnevaalihuvilta. Toisaalta tarkasteltuna laskeminen on hiton kivaa. On kovin vaikeeta olla puhdas ja aatteellinen maailmassa joka on ahdas ja puutteellinen.

Edit: mun mielestä tossa ei oo kyse mistään liikuntaa - ei-liikuntaa -jaottelusta, vaan enemmän sen kyseenalaistamisesta, tarvitaanko liikuntahommiin välttämättä isoa energiankulutusta liikkujan ulkopuolelta. Onhan vaikkapa vesihiihtokin rankkaa touhua, mutta samalla se on kyllä myös härskiä fossiilisten polttamista.

Voi näitä foorumien mielensäpahoittajia…voimahali heille!

Vuorihommat kiinnosta.
Harrastenurkassa pönöttää viidet offilankut ja yks pyörä.

Minisukset + alpparin hyndet. Siinä minulle laskettelua riittämiin. Sitten kun ei vauhdit enää riitä temppuihn joita haluaisin/osaisin tehdä, voisin harkita lähteväni jonnekin muualle.

Turha etsiä onnea Aspenista, jos ei pysy pystyssä täälläkään.

Pääasiassa snowkitee talvella, tuuli on moottori ja leija bensiini. Käsivarressa kilpparilla rinteet ylös leijalla ja voi laskea alas rauhassa. Ei oo hissejä.