Laita tänne joku kuva siitä sun pyörästä jota eniten armastat tällä hetkellä

Kyllä se vaan tää on. Kiinteä vaihdettu vapariin, tanko vaihdettu ja kori asenneltu. Satula tulee vielä vaihtumaan, mutta ei kerennyt kuvaan koska piti toi sitruunasato tosta kerätä

Sandaalit jalassa torille tai flanelli ja farkut päällä hiekkamäkiin-type of bike




31 Likes

Aivan älyttömän upea

1 Like

Tämähän se olisi, edelleen. Mulla on kolme pyörää aktiivikäytössä: Kepler (ihana), Sibbo yksivaihteisena (aivan hyvä) ja rolleri. Ja kyllä tää rolleri vaan on.

Viime talven ajoin enimmäkseen vaihdepyörällä, mutta tänä talvena iskin vaan 650b-etukiekon rollerin, 50-millisen nastan eteen, löysän välityksen ja ajelin iloisesti paskan läpi.

Nyt on taas ihanat napoulakumit, uusi voimansiirto kesäväleillä ja napakka nestelevari. #aah

Kuvattuna Hki–Borgeaux–Hki -lenkillä Ranchin naapurin pelloilla.

25 Likes

Syksystä asti ollut lähinnä surlyn löllötin alla niin ai että kun tuntu nopee pyörä nopeelta.

13 Likes

Armahin on Arttu❤️

Schindelhauer Arthur.

4 Likes

I N T E G R I T Y

57 Likes

vittu mä hailaan tälle

Miche!

2 Likes

Melko rohkee toi takavaihtajan clearance :sunglasses:

1 Like

Mitä täällä on meneillään? Kerrohan merkkari kokemuksia vehkeestä jahka siltä tuntuu.

٩(๑❛ᴗ❛๑)۶

1 Like

:salut:

toi pelagon tartsin asennuspalikan asento kruunas tän koko homman voi jehna

4 Likes

Ihana polkupyörä

kesäpyörä on taas saanut ajoa. on se kiva.

8 Likes

No onhan se ihana:

12 Likes

6 Likes

Musta tuntuu, että se olis tää tuore rakkaus jonka kanssa ei ole päässyt vielä puuhastelemaan ennekuin teutoonien keskiö&kammet-lähetys saapuu.

Tiättekö sellanen odottava tuoreen lemmen kutkutus, että millaistakohan se sit on kun pääsee.

10 Likes

25 Likes

Kyl se ois tää mun ainoo yksvaihteinen

10 Likes