Lainataan: Pyörä Criteriumiin

Jemmaatko varastosi perukoilla katuratatykkiä? Nyt sinulla on erityisen hieno tilaisuus saada pyörällesi katu-uskottavuutta, street crediä, internetfeimiä ja ennen kaikkea sitä paljon puhuttua AJOA!!

Jos siis nurkistasi löytyy Lightweightin kiekot, jotka eivät ole koskaan nähneet päivänvaloa tai Alpinan keula on alakuloinen, koska se ei näe katuja, lainaa pyöräsi minulle. Minä ajan.

Disclaimer: En ota vastuuta mahdollisista kolareista tai kisan aikana tapahtuneista vaurioista tai kulumasta. Lupaan kuitenkin pitää siitä hyvää huolta ja ajaa niin kovaa kuin pystyn.

FAQ

Miksi haluat pyörän lainaan?
Huvin vuoksi. Eri pyöriä on kiva ajaa. Lisäksi en omista tällä hetkellä mitään kunnollista katuratapyörää. Pompinolla ajan nämä kisat muuten.

Miksi minä lainaisin pyöräni?
Tämä on ruohonjuuritason urheilusponsorointia. Lisäksi sinun tulee muistaa, että pyörät tykkää siitä kun niillä ajaa.

Miten pitkään pyöräni olisi lainassa?
Tuntemattomilla pyörillä on aina vähän ikävä ajaa. Siksi olisi kiva saada fillari alle ainakin hetki ennen kisoja. On hyvä hakea vähän tuntumaa. Mutta voihan sitä läpällä ajaa lyhyemmälläkin varoitusajalla. Otan pyöriä vastaan lähtökohtaisesti yhden kisan ajaksi.

Entä jos sataa tai kaadut?
Toivotaan, ettei minuun tai kehenkään muuhun satu. Oletan, että pyörälläsi on vakuutus. Pyrin olemaan kaatumatta.

Minkä merkkistä pyörää preferoit?
Ei väliä. Kaikki käy Cinelleistä Mieleciin, Dosnoista titaaniin.

Kuskin strategiset mitat?
181 pitkä, 75 kiloa. Inseam 83.

Yhteys PM.

Hieno topic. Lainaan Cannondale Hooligan polkupyörää tähän jonka luulisi nimensäkin puolesta sopivan hienosti tälläiseen ajoon! Itse joudut laittamaan kyllä droppitangon, poistamaan jarrut ja fixamaan pyörän (EBB + levyjarrun tilalle ratas) mutta sittenhän se on valmis voittamaan. Ylimääräisen säädön vuoksi voin lainata pyörää vaikka viikoksi.

EDIT: One size fits all.

Jos ei tartteis tehdä EBB-säätöä, ajaisin seuraavat tuolla Hooliganilla.

Erik - 20:06, 19.9.2014 » [b]Miksi minä lainaisin pyöräni?[/b] Tämä on ruohonjuuritason urheilusponsorointia. Lisäksi sinun tulee muistaa, että pyörät tykkää siitä kun niillä ajaa.
http://yle.fi/vintti/yle.fi/kummeli/kuvat/arkisto/kakko_parantainen.jpg

Tuu hakeen mun Uberto. Herttoniemen metrikselle voin toimittaa. 040-5833347. Täksi illaksi.

Kiitos lainaustarjouksista. Ajoin Jake2.0:n Vigorellia ja hyvinhän se kulki!

Seuraavaan skabaan joku toinen rassi. Ois mukava ajaa joka kisa eri pyörällä.