lahti-skene

Selvä pyy. Mutta mihin sä sun Hamaxin nyt hirtät kiinni?? Jos oikein muistan, sen sun pienemmän mukulan fiksissä on vielä kolme pyörää, joten ei se ihan vielä itekseen tarhaan polje…?

Kyllähän meitä jo sen verran on, että poolot saadaan. Alkakaa treenaa, mennään sitten poolo-cupin syksyn finaaliin ulkopaikkakuntalaiskortin varassa…

Pitihän olla jo viime syksynä… Ja sit keväällä, mut mä haluan beesiin, joten koetan näin itsevaltaisesti viivyttää sitä.

basti - 20:17, 31.3.2010 » Edit: tupla. Näyttäis tulevan aina.
on tullu tässä enemmän deletoitua Bastin postauksia kuin kirjoitettua omia tänään...

Onks tääl mitään menoo? Pitäiskö kokoontua Lahti Skene joku päivä?!?!

On jotain. Just sain “syssy” kumit alle, ni tulee ajeltua enemmän ku paikkailtua gummia.

O´right, pitäiskö joku päivä kokontua? Tänään? Jossain? Missä? Milloin?

Mihi mennää ja monelta?

Sanotaaks että 18:00 jossain Bussiasemal TÄNÄÄN!! 8.9.2010!!! Tuo kaljaa ja huumeita paljon!!! Nähdään!!

DÄTS GREIT! ASEITA! http://weblogs.cltv.com/news/weather/traffic/u-lock.jpg

19:15 asti töissä. Tulkaa hakee sisägummit ku saatte rikki.

no nähäänkö sit 19:30? knuuk ja minä ollaan ainakin messis!!

Meinaatteko siinä asemalla pyöriä? Voisin tulla seiskan jälkeen morjenstaan ja juomaan vaikka olusen/kaksi.

Nonii, tulipa pikaisesti käytyä morjenstamassa.

Ennen jäitä käydään kyl testaamassa tota pooloa. Palkkapäivän koittaessa rakentelen fillarin poolokuntoon (välitykset ja bullhorni), sekä pari mailaa ni pääsee treenaamaan.

Mikä olisi sopiva kenttä touhuun? Kerinkalliolla näyttäs olevan joku kenttä, mut pitää käydä kattomassa minkälainen ja misä käytössä se on.

Mitä …ttua? Linja-autoasema ei varsinaisesti ole Lahden viihtyisin paikka? Oletteko keksinyt enemmän pelaajia kuin itsenne? Askartelukoulusta tulee varmaan 2-3 pelaajaa kuhan toi syssy pääsee kunnolla alkuun.

Bullhorni on ihan paska, ei siitä voi dikata.

basti - 12:18, 11.9.2010 » Mitä ..ttua? Linja-autoasema ei varsinaisesti ole Lahden viihtyisin paikka?
No mut kaljaa ja huumehia :(
basti - 12:35, 11.9.2010 » Oletteko keksinyt enemmän pelaajia kuin itsenne?
Se on sama ku juomisessa parhaat bileet on yksinään.

Indeed. Mä en ole ihan vielä holleilla, joten en ala ehdottelemaan pikaisempaa päivämäärää, mutta miten ois 21 tiistai tai 23 torstai poolokokoontumiselle? Mulla on tosin vain yksi staga tällä hetkellä, mutta kyllähän Lahdesta sauvoja löytyy, ja lapamatskut etrasta.

meitsi on kyl mukana jos olen mestoil, pitää väsää maila vaan! Pitää mennä kirparille hakee joku vanha hieronta sauva vaan.

eiks siel kiveriös on joku skede/koriskenttä, siel ois mun mielest ihan hyvä paikka pelata pöölöö!