Kyläsaaren pyörämesta

Viimeks ku kävin, etsin juuri kampia. Siel on lattiatasossa yks iso laatikko jossa on nelikanttiin sopivia vasemman puoleisia kampia, sit on ylähyllyllä yks loota jossa oli oikean puolen kampia. Ne oli just niin epäjärjestyksessä kuin voi kuvitella, ehkä jos jaksais ettiä niin vois löytää sopivan parin.

Pari vuotta sit muuten löysin sieltä shimano adamas kammet, joita on tehty vain pari vuotta kasarilla. Silloin ne oli minusta niputettuina pAreittain.

Stemmejä on lisää jemmassa kun käy kysymässä metalli puolen sedältä ne on siin ulkona isossa laatikossa.

No täytyy mennä toivossa etsimään jotain suoraa ja lyhyttä stemmiä, että jotain sopivia kampia, jos vaikka parin sattuisi löytämään.

…Epäilen, mutta kokeillaan!
Jos ei löydy, niin täältä kyllä varmaan joltain löytyy ylimääräisenä, jos ei löydy jostain liikkeestä/netistä kohtuu hintaan.

pyöräverstaan takana (riippuen vähän mistä katsoo, mutta kuvittele käveleväsi verstaan läpi) on myynnissä kokonaisia pyöriä. viime viikolla kun kävin niin ainakin 60 pyörää siellä oli sekaisin siellä täällä. siellä on myös läjäpäin vanteita ja renkaita.

otin sieltä peugeotin mixten ja yhden korkeaprofiilisen vanteen, vueltan airlinen 26". tosi löytöjä molemmat. rälläkällä ottivat vielä pösön lukon auki, se oli mukavaa. kaikki yht. 30 euroa.

blackrider - 12:28, 10.8.2010 » pyöräverstaan takana (riippuen vähän mistä katsoo, mutta kuvittele käveleväsi verstaan läpi) on myynnissä kokonaisia pyöriä. ...
http://maps.google.com/maps/ms?f=q&hl=en&geocode=&ie=UTF8&t=h&msa=0&msid=104729694199578176546.00045b2ad260959098a49&ll=60.198705,24.972975&spn=0.003738,0.010943&z=17

Saako sen pyöräverstaan pyörävarastoja mennä nykyään penkomaan? Ennenhän se oli kiellettyä ja viimeksi yrittäessäni vielä valvottuakin.

Harmi, että ei ole tullut tajuttua tota “takapuolta” aikaisemmin. Kyseessä on siis ilmeisesti mestan takapiha, joka ei mun ymmärryksen mukaan oo sellainen alue, että sinne sais mennä omin päin pyörimään? Kävin verstaalla viimeks tänään ja sisätilat oli siivottu ja ilmeisesti työntekijät ei halunnut, että ne sotkettais samantien uudestaan, kun heti ovella kysyttiin, että onkohan mulla jotain tiettyä osaa mielessä, mitä etin. :slight_smile:

noh tämä menee vähän niin ja näin, riippuen vähän herrojen fiiliksistä. mutta yleensä heidän verstaan läpikävelystä henkilökunta ei tykkää, se on henidän omaa aluettaan. mutta takapihalle pääsee myös kiertämällä koko verstasrakennus sen oikealta puolelta.

takapihan ulkokaarteelta löytyy pyöriä jotka ovat saatavilla ja tarjolla. verstaan puolella olevat pyörät, sanoisiko että sitä vasten nojaavat pyörät ovat menossa verstaan omaan korjaamoon. ne eivät ole saatavilla sillä hetkellä. ne taitavat tulla yksitellen myyntiin pikkuhiljaa verstaan eteen ja kierrätyskeskuksenkin eteen. hintaa silloin ehkä viidestäkympistä ylöspäin.

20-30 epaa ne niistä yleensä pyytävätten ja vueltan airlinestä ne sanoi että “kun ei oikein tiedä noiden hinnoista mitään”, ehdotin vitosta, läpi män.

meille se taannoin sanoi, et takapihan kokonaiset pyörät on 20€ ja rungot 10€. Maksoin 15€ aihiosta, jossa oli vain etukiekko.

Jep, mullekin sanottiin että pyörät on 20 € ja hinta halpenee kun on osapuutteita. Etupihan rungot femman kipale

Hinta ja onko tuote myynnissä riippuu keneltä kysyy ja minä päivänä.

Olavi - 17:42, 10.8.2010 » Hinta ja onko tuote myynnissä riippuu keneltä kysyy ja minä päivänä.
Totta, muutaman kerran kun on käyny ni tietää keltä kandee kysyy et mitä maksaa. Tosin, ei ne hinnat kyl koskaan päätä huimaa.

Muutama mixte ja “puolimixte” bongattu. Ja kotis hyväkuntoisen oloinen Peugeot mixte 650b kiekoilla. Siitä pienikokoiselle naiselle pyörä…

Jos joku ehtii tuonne ja tuo 650b kiekkoinen pösö-mixte odottaa vielä hakijaansa, niin sen saa ottaa mulle mukaansa :slight_smile: Kalliossa ite asustelen.

motobecane tour hopeinen, runko päällisin puolin hyvässä kunnossa. siellä takapihalla. hintaa en kysyny. oisko ollu joku 57-58 koko.

Onko kukaan käynyt viime aikoina ihmettelemässä?
Mixte rungolle käyttöä…

Pari viikkoa sitten käväsin ja löyty kyllä jos jonkinmoista, mutta olin sivukorvalla kuulevinani “tyhjennyksestä”. Kyllä sieltä aina pyöriä löytyy kun menee kattomaan.

Asun ihan vieressä, mutta nuo aukioloajat ei oo kyllä tehty Leppävaarassa päivänsä viettäviä valkokaulussorvin käyttäjiä ajatellen… Olisi kiva päästä joskus piipahtamaan. Ei taida olla nyt lauantaisinkaan auki?

Sitä pyöritetään käytännössä työllistämistuella tms. töissä olevien voimin. Heillä on virkamiehen työajat. Poikkeukselliset lauantai-aukioloajat esim. joulun alla taitavat nekin koskea lähinnä myymälää, josta saa valmmista kamaa, eikä niinkään noita pajoja, kuin ehkö poikkeustilanteissa.