Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Joo, mutta en muista mitä mahtui.

Haluisin vaan nähdä tän ilman lokareita maxximilihoilla.

1 Like

Ihan perälle kun lykkäs kiekon, niin tönärillä n. 47mm siltä kohdalta. Se 40mm vois olla ihan realistinen, ainakin suht maltillisella nappulalla.

Työsuhdefillarin runkosetti saapui tänään, eiköhän tuo ole jo ens viikolla valmis.

_DSC1036

32 Likes

Vituiksihan se meni, piti olla Gravel versio, Italiaanot laittoi sit maantieversion tulemaan. Laatikko ja kaikki koodit siinä oli Gravel, mut tosiaan sisältö road. Johan se olikin liian hyvää ollakseen totta että olis saanut nopealla toimituksella haluamansa.

8 Likes

Tossahan alkais olemaan jo hyvät lähtökohdat projektitopsulle

Eih :tired_face:

1 Like

Sehän meni kuin Pat ja Mat -animaatiossa

1 Like

Jep, pääosassa tosin Luigi ja Marco Milanosta.

Tuota upeaa kameleontti väriä ei löytynyt enää Gravelina (uutta versiota tuosta rungosta olis tietty tilaamalla saanut 6kk toimitusajalla), mutta Special Greeniä löytyi vielä. Ihan jees väri tuokin vaikka ei lähellekkään niin makee ku greenpink.

Siellä olis nyt sitten Porvoossa Sergiolla tarjolla Nemo TIG Disc runkosetti upeimmalla värillä. Harmi kun ei oo just nyt irrottaa paria tonnia maantiepyörään.

Ovat kyllä imo hienoja nuo Nemot. All Road tai vannejarru-versio kiinnostaisi ujosti mutta yli 2500€ runkosetistä on kyllä itelle tällä hetkellä 2000€ liikaa. Kai se on se eurooppalainen käsityö joka maksaa. Outoja geoja myös kun äkkiseltään katsottuna pitäisi ~180 pitkänä ajaa XL-kokoista.

Mulla on 182 senttisenä tällä hetkellä kolme pyörää ajossa jotka ovat geotaulukon isoin koko eli XL…

Minkäs kautta Cinelliä löyty työsuhdepyöräksi?

Basso Bikes Nordics Porvoossa.

1 Like

Herrajjumala mä en tiennyt että pyörä voi maksaa noin paljon

8 Likes

Juu vähän myös itseä nauratti kun ensimmäisen kerran katsoin mitä joku Lookin tai Wilierin huippumalli maksaa.

Ei sillä, kyllä mä ottaisin Superleggeran ajoon. :smile:

Tollahan sais jo 2,5 Rivendellin kompliittia!

1 Like

Saahan sitä Canyoniinkin upotettua yli 11k€

Jatkan offaria.

Onhan näitä kallita pyöriä. FBssa kerrottiin tämän kaunokaisen hinnaksi $26.000

Nätti on gyl

Jep! Monta tuhatta kuvitteellista pesetaa siihen taiwan-cromoon ja sit vielä se viimeinen satanen Altukseen vai mikä sen jermun weapon of choice taas onkaan.

Stokiksen Bianchi lippulaivakaupassa toptier-hommad maksoi yli 100k kruunua jo kymmenen vuotta sitten ja tuskin hinnat laskenu. Kaikkeen voi upottaa turhia määrää rahaa tässä maailmassa ihan ilman erityistä mielikuvitusta @iibislintu

Tässähän oli silti niin siistit flatmountit että jopa flatmounthateclubin kunniajäsen mr. munakorva itse jopa myönsi että nyt on siistit

3 Likes