Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Toi oli ainoa kierteellinen, mikä silmään osui. Quill stem all the way or go home.

edit. Niin juu, nimi. antik puhui ostaneensa jonkun edukkaan 1" kuitunokan BC:stä. Olisiko ollut sitten tällainen. Itse tykkään tuosta Mordorista, kun sillä on nätin laihat koivet.

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/395635_10200166691564460_1766158311_n.jpg

heheheheheh

Zigura - 21:43, 31.1.2013 » Toi oli ainoa kierteellinen, mikä silmään osui. Quill stem all the way or go home. edit. Niin juu, nimi. antik puhui ostaneensa jonkun edukkaan 1" kuitunokan BC:stä. Olisiko ollut sitten [tällainen](https://www.bike-components.de/products/info/p7331_Carbon-Gabel-Rennrad-.html). Itse tykkään tuosta Mordorista, kun sillä on nätin laihat koivet.
[OT]Joo, just toi. Ei o logoa muuten ja näyttää kuvassa paksukoipisemmalta kuin onkaan.[/OT]

^ kivat rimat. itsekö tuunasit?

^Taitaa olla valmiina. Klik.

Juurikin tuo sama tartsi.

Ku pojat (tai siis Matti) pyytää kuvia. Satula ja tolppa satunnaisissa asennoissa, säädöt sitten myöhemmin.

^Nyt on kuuma! Millon tätä saa lisää?

yes

Erik - 16:27, 6.2.2013 » ^Nyt on kuuma! Millon tätä saa lisää?
Just tänään lähikauppias ilmoitti että marraskuussa tilatut pinnat tulis vielä tän kuun aikana. Sitten olis kaikki kasassa ja vois ootella ett jäät sulaa ja ja ja. Tää nyt on ollu alusta alkaen sellanen "ne tietää ketkä tietää" -projekti. Mut joo, vois ottaa keväämmällä muitakin kuin suttuisia instagrammikuvia.

Oujee

aika hitaat pinnat jyyh

e: joku vois laittaa munkin tankoteipit noin nätisti

Ei juma Antti, ei saa tiisata. Haluun jo nähdä koko pyörän!
Ostit sit sen Concor Settezeron mikä Visalla oli? Muistaakseni ei edes pyytäny paljon mitään siitä kun kyselin.

vanttera - 18:03, 6.2.2013 » joku vois laittaa munkin tankoteipit noin nätisti
Itte oon mielestäni aika tarkka teippien kanssa mut Antti vie mut kyl 100-0.

Sori Frede, ei ole vielä(kään) “koko pyörää” : )
Concori on Visalta, juu. Oli halvempi kuin tavalliset uudet nettikaupassa.

Noi teipit on nyt tollai nopeesti sutastu, kun toi on vaan teline…

Vähemmän ninjainen EDIT. Tuommoisen kuvan joskus otin ja unohdin.

Katsotaan mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään.

Edit. Runko + keula + ohjainlaakeri 2100g. Tästä tulee melko varmasti kevyin pyöräni.

^ Jaskaaa! Mä kuulin tästä…

Ei juma… ei juma…

mikämikämikä

Lisää kuvia!