Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

härkänen stemmi <3

1 Like

Faranilla oli pitkät talviunet kun simppelit jutut osasarjan vaihtamisen kanssa venyi. Nyt grx kahvat ja jarrut. Kammiksi vaihtui m730 170mm pitkinä (kiitos foorumilaiselle!) ja rattaaksi garbarukin ovaali.

26 Likes

Tervetuloa Venturemax-jengiin😎

1 Like

Mua jotenkin harmittaa että valtaosa “täyspitkistä” lokareista on tällasia nysiä. Sais olla 10-15cm lisää pituutta kaikissa päissä niin suojais ihan älyttömästi paremmin.

5 Likes

@manuelkala thx! Ja mankkikselle komppaus, mulla on ollu muovilevyä olemassa jo muutaman vuoden eikä siitä vieläkään oo veistelty jatkoja bluumelsseihin. Tarttis kyl.

Edit. Mustat vasaroidut lokasuojat kyllä ujosti kiinnostaa🤔

Oon joskus tehny niin että olen ostanut kaksi settiä samaa lokaria. Yhdestä setistä takanen eteen hieman lyhennettynä ja toisesta setistä takanen taakse hieman jatkettuna. Ylimääräiseksi jää yks etulokari ja jotain pieniä paloja. Ja tietty aisoja ja muuta hardwarea.
Hitokseen turhaa. Alkaa Gillesit olemaan ihan hintansa väärtit.

2 Likes

Jos joku turkulainen haluaa tehdä tämän, mutta ei halua ostaa kahta settiä lokareita, niin multa saa noutaa 65 bluemelsin koskemattoman takalokarin 622 mm vannehalkaisijalle. Jostain on tommonenkin joskus jäänyt lojumaan.

15 Likes

Rollerille kaveri. Istuinosastolle tulee varmaan joskus flite ja stemminki pitäis olla thomson. Muuten onki jo perus resepti eli hplusson+phil, omnium, gatorskin, 49x17.

12 Likes


Tuli vastaan, hain, olen onnellinen.

28 Likes

Perfect xbyke. Love it.

1 Like

Bianchin 26" kiekkoisesta Pholcus atb:stä parts-bin + pyöräpaja kasauksella 28" kiekolliseksi fiksiksi. Hauska projekti!

31 Likes

Konversiokesä 2023. 32mm tanwall Paselat vois näyttää aika kivalta…

14 Likes

Teki mieli taas vaihteetonta pyörää ja joskus toissa talvena oli tämmönen Bombtrack Arise runko tarjolla, joten päätin kokeilla. Sai levyjarrut ja käy samat kiekot, kun Kepleriin. Työmatkaa tällä ajoin suoremmalla tangolla aika paljon ja nyt päätin lähteä Ahvenanmaalle reissuun. Välitys on vähän turhan kevyt (46/20), mutta eipä ainakaan tule matkaseuralta sanomista vauhdista.

Tosi hyvä ja käytännöllinen pyörä, mutta ehkä vähän mitäänsanomaton. Slouppaava yläputki ei myöskään mielytä silmää ihan niin paljon. Välillä tekee mieli vaihtaa tää rolleriin tms. Katsotaan mitä tulee.

6 Likes

Fiksillä harrastelemaan. Varmaan pelagon tarakat pitää hommata.

19 Likes

30 eurolla ihan ok kuntoinen fillari.
Ideana, että voi jättää mihin vaan ja ei kiinnosta edes lainaajia saatika varkaita.

4 Likes

Nisti vaan kattoo et hyi vitu fauber!

9 Likes

Alkukesästä pelastin roskalavalta tommosen Kona Smoke hybridin. Irrottelin jumittuneen satulatolpan, purin osiin ja kasasin uusiksi.
Ensimmäistä kertaa myös kasasin itse kiekot :slight_smile:


74 Likes

Jes, upee, ja hullut lihat hybridissä/kommuutterissa! Mikä runkokoko ja paljonko efektiivinen top tube?

1 Like

60cm ja runkokoko 20”. Hyvä tuuri et itelle just täydellinen koon puolesta! Edessä ja takana 2,2” mut tilaa olis kyl leveemmällekin

2 Likes