Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Stava koki hiukan muutoksia. Vaihdoin koko voimansiirron, jarrut, ohjaamon ja penkin. Ohjaamon osalta mentiin vähän huumoriosastolle, katotaan pysyykö noi nousukahvat. Tankona ritchey kyote.

6 Likes

täällä on kyllä todella monita pyörää josta voisi myös tehdä topsun :pray:

3 Likes

Ei se mikään huumoriohjaamo ole, tai riippuu missä mielessä huumori. Salee just hyvä. Itsellä tässä Kepleriä kasailen kesän retkihommiin ja hyvin samantyyppinen ohjaamo tulossa. Sehän on mukava vaan kun on käsille paikkoja!

1 Like

Juuh, oikein toimivaksi todettu ohjaamotyyli

6 Likes

Mua ainakin jännittäis kiristää tangonpään kiinnike alumiinisen ohjaustangon mutkaan. En väitä että pakosti katkee, mutta riski se on kuitenkin.

Sikäli kun ei ole kiristetty poskitärinään, niin en näkis mitään riskiä tuossa. Mulla oli yks tanko, joka oli tehtaalla (tai Velosportissa) kiristetty niin, että stemmin face plate oli tehny tankoon millin syvyisen kuopan. Kesti monta vuotta katkeamatta. No nousukahvan pannan takareunaa vois toki hioa myötäilemään kaarta, jottei se tee vekkiä ja stress riseria (see what I did there).

sama stonga ja ohjaamoratkaisu omassa sinkulaplussa-1x1:ssä, helpottaa putkelta ylämäkien vetämistä.

1 Like

Noi mun kahvat ei mahtunu kun tohon suoralle osuudelle, eivät oo siis mutkan päällä. Kiristetty vielä 5Nm, eli ei pelota.

Moneen otteseen näköjään hyväks todettu setuppi siis. Annetaan sit aikaa niille.
Hyvältähän ne tuntui, ku pistin vielä kuvaamisen jälkeen tankonauhaa niihin. Mutta ittteä vaan häirittee hiukan miltä ne näyttää.

Tämä oli kyllä tarkka ennustus.

1 Like

I see what you did there

6 Likes

taas uus setuppi. laitoin uude stemmin ja 26" kiekot takas. selkeesti paras tähän astisista. hyvä talvipeli.

8 Likes

Ihana väri ja pyörä. Mikä runko toi on?

ja miten se on noin kevyt :drooling_face:

Kokkolan Andersin tekemä runko siis, jostain vuosien takaa. Muistaakseni Columbus Nemo putkea. Ylipäätään runko kyllä kunnon keventelyn taidonnäyte: minimaaliset filletit, super ohuet ja kevyet kaapelivedot ja levarimountit.

Kasaus taasen ei oo missään määrin keventely mielessä tehty, quill stemmeineen ja nelikantti keskiöineen. Ehkä joskus vois yrittää tehdä kevyen.

jäbäl o ihan huonot kuvat ku mun superlaadukas metallinhohtomaalaus ei poppaa!!!

oispa itelläki andersin maastorunko

joooo kännykkä vanha ja oikeen kameran linssissä sellane kuluma et sitä ärsyttää käyttää…

Nyt on mehukas :drooling_face:


Lokarit kaipaa hieman säätöä ja kuvan perusteella myös penkki.

1x10 osat ovat odotelleet asentamista jo jonkin aikaa, mutta ei tuo 3x8 nyt aivan pöllö systeemi ole, vaikka aluksi niin epäilinkin.

5 Likes

8 Likes