Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Tarttisi saada lähempää kuvaa maaliduunista. Ja muutenkin isompaa ja enempää kuvaa pyörästä, joka on aika sweettiksen näköinen.

2 Likes

Todella hyvin maalattu! Ja on kyllä hauskan näköinen pyörä noin muutenkin.

1 Like

No niin, pysyn ensivaikutelmassani. Todella hieno maaliduuni. Slouppaavat rungot eivät ole niin mun juttuni (vaikka itsellänikin on sellainen), mutta ihan törkeän siisti kokonaisuus kyllä. Oon sillai, että oispa kvlt mvstat osat, mutta toimii varmaan paremmin kirkkailla.

1 Like

Ihan älyttömän hieno pyörä kaikkineensa ja maaliduunista vielä lisäpisteitä.

1 Like

tää

1 Like

Pullotelineiden pultit puuttuu.

4 Likes

Mikä randolaukku ja minkälainen kiinnitys-/decaleur-ratkaisu?

Laukkua en tunnista mutta I spy with my little eye: KlickFix

taitaa olla gilles berthoud laukku

huh huh miten snygi squidi harzal

ja elegantit fotot

1 Like

Gilles Berthoud Klickfixillä, kuten tuossa viestiemme välissä jo arvuuteltiinkin.

Tämä. Ei pysty ilman pullotelineiden ruuvit.

1 Like

varmaan jo ruostunut pilalle, luucuttaisin halvalla.

4 Likes

Suuret kiitokset! Pultit tulee joskus postissa sitten. Normaali, pidän mielessä!

Täälläkin tuli tommonen so-ez ajoon, mutta jätin maalailut väliin; kiekot kasaan, osat kiinni, litkut renkaisiin ja soralle pyörimään.

9 Likes

Ot ja mielenkiinnosta, pitääkö toi etulokari yhtään?

Ei

1 Like

Mulla oli joskus yhdessä pyörässä tuota vähän isompi etulokari. Riitti just siihen, ettei suussaan maistanut millä alustalla ajaa. Olin tyytyväinen.

2 Likes

Pitää vähän kuraa pois naamalta ja jarrut sekä ohjainlaakerin pikkusen puhtaampana.

Kasasin pyörän firman piikkiin 2003, ja ajoin sillä vuoden työkseni. Pyörä oli mahtava, mutta piti tietty jättää työnantajalle kun vaihdoin työpaikkaa.

Vaihdoin työpaikkoja, sain lapsia, opiskelin kolme eri tutkintoa, menin naimisiin, erosin, muutin sinne tänne, vaihdoin taas alaa jne, siis kaikkea mitä elämässä nyt on.

2021: entinen pomo kysyi että haluunko ton pyörän.

Niin että 17 vuoden jälkeen se on taas mun. Oli aika mahtavaa ajaa eka testilenkki.

Pientä fiksausta toki tiedossa, mutta ei mitään radikaalia. Sori paska kuva. Oon innoissani.

54 Likes