Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Kaunis käyttöesine.
Mikähän tämä runo on?

1 Like

Joku todella rapeessa kunnossa ollut cornelon vanha maantierunko, jonka sain joskus kaverilta ilmaseksi. Runko oli pitkään mulla sinkulana, kunnes muhvi murtui keskiönkohdilta. Juotin siihen filletin ympärille ja toistaiseksi nyt kestänyt. Samalla tuli hiekkapuhallettua runko puhtaaksi ja kiillotettua teräsharjalaikalla. Lakkaa vedetty lopuksi paksulti päälle. Rungossa todella hyvä geo, 32mm gravelkingit mahtuu myös hyvin lokareiden kanssa. Voisin tästä ehkä AMA:n tehdä jossain kohti.

2 Likes

Joo todellaki amat kehiin. Hemmetin kaunis ja ultraromanttishenkinen vehjes.

1 Like

11 Likes

4 Likes


Kiekko-päivitys.
Tällä ei vedetä manuaalia.
Aerospoke kirjaimellisesti ankkuroi keulan asfalttiin.

7 Likes


Ei oma mut puolisolle väsäilin tämmösen, voi olla että lokarit tähän tullaan vaatimaan

12 Likes

Elegantti!

Naapurin papan Cressu riisuttuna.

10 Likes

Hyvin seesteinen.
Arvostan.

2 Likes

Mulla oli 10 v sitten Crescent-konversio. Paitsi, että se ei ollut lainkaan noin siisti, vaan ruma rottavehje.

Mutta hyviä aikoja silti.

3 Likes

Ei o Grahami menny kaupaksi niin kokeilen nopeampaa ajoasentoa.

6 Likes

asiallinen ohjaamo

yllättäen turun stääshist, jos oikein muistan

22 Likes

^ Tykkään tästä paljon

1 Like

Jatketaas keltaisilla Stavoilla kun tuli viikonloppuna otettua lenkillä yks hätänen räpsy uudesta setupista.

Tosiaan keula vaihtui Brotherin keplerin all-roadiin ja ohjaamo Nitton UI-12 & 137 SSB gravel bar komboon ( :heart_eyes: ) Olen ollut pelkkää hyvää mieltä uudesta keulasta. Vähän tällänen kahden markan Brother Mehteh. Pitäis vielä pätkäistä se oikeaan mittaan ja jarrutkin päivittää kun taas GRX’ää saa. Pitää ottaa tosta ohjaamosta vielä paremmat kuvat, koska hitto se on kyllä omaan silmään sitä kunnon hyvää Nittoa.

13 Likes

No siis vähintäänkin yhtä siisti kuin Mehteh. Ja kyllä lisää fotoi! Itseä vähän harmittaa ettei sitä Keplerin kuituhaarukkaa saa tällä hetkellä.

20 Likes

Upee