Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Nyt on kyllä pakko myöntää että iski lievä kateus. Onnea faffelle hyvästä ostoksesta.

dpstyles - 16:18, 29.11.2012 » oliko tämä se ALE-paketti?
Paljonko tuli hintaa?
saag1 - 18:21, 29.11.2012 »
TimppaL - 18:05, 29.11.2012 »
dpstyles - 16:18, 29.11.2012 » oliko tämä se ALE-paketti?
Paljonko tuli hintaa?
jotain 1300 se oli
Mä taas muistelin, että se olisi ollut £799 eli alta kilon euroissa.

Posteineen 1200. Heittäkää joku vaihteeksi kuva tähän niin pysytään aiheessa.

Sori vaihteista

Aamuisella rossilenkillä napattu.

^nätti! mikä keula?

kinesis pure cx:ltä näyttää

OK niimpäs näyttääkin.

Samaa oon omaankin miettiny. Hiilariputki arveluttaa, mutta liekö tuolla hirveästi väliä?

^Ei. Kunhan ei vaan kiristä stemmiä liikaa ja hankkii hiilariruotoputkeen sopivan ekspanderin. Isot pojat on myös kertoneet, että stemmin yläpuolelle olisi hyvä jättää min. 5 millin avaruudetin, jotta kiristys ei paina putken päätä.

^OT: ei se topcap saa teräskeulassakaan ottaa ruotoputkeen kiinni. on ihan sama onko se spaceri sen stemmin ylä- vai alapuolella kuhan topcap ja ruotoputki ei ota kiristettynäkään yhteen. Ihan perusjuttu.

Laitetaan vielä pyöräaiheinen kuva
https://dl.dropbox.com/u/84442786/IMG_0386.JPG

Hanu - 18:44, 1.12.2012 » ^OT: ei se topcap saa teräskeulassakaan ottaa ruotoputkeen kiinni. on ihan sama onko se spaceri sen stemmin ylä- vai alapuolella kuhan topcap ja ruotoputki ei ota kiristettynäkään yhteen. Ihan perusjuttu.
Väärin, koska kyllä muuten teräksisellä ruodolla olevassa keulassa saa. Kuitusen kanssa saa ja oikeesti kannattaakin olla sitten tarkempana, etenkin ettei vedä stemmiä liian tiukalle.
Hanu - 18:44, 1.12.2012 » ^OT: ei se topcap saa teräskeulassakaan ottaa ruotoputkeen kiinni. on ihan sama onko se spaceri sen stemmin ylä- vai alapuolella kuhan topcap ja ruotoputki ei ota kiristettynäkään yhteen. Ihan perusjuttu.
Joo, emmä sitä tarkoittanutkaan. Jos ei laita speisseriä yläpuolelle niin ruotoputken pää jää stemmin "sisään", jolloin stemmin kiristys luo painetta siihen pään alueelle ja se ei ole hyväksi hiilariputkelle.
Rumu - 18:49, 1.12.2012 »

Väärin, koska kyllä muuten teräksisellä ruodolla olevassa keulassa saa.

Ohjauslaakeri kiittää jos sulla top-cap nojaa ruotoputken päässä.

En jaksanu ruveta trollaamaan katurataketjua, mut talvikaturatailua:

Ei hitto! Siivosin tänään hieman tallia ja havahduin siihen, että mietin miten tähän on tultu. Pitäisiköhän hieman rajoittaa pyöriin käytettävää aikaa.
https://dl.dropbox.com/u/31410179/IMG_8482-2.jpg

Etelästä tullessa ajelin Koirakiven ohi ja aattelin että jos kävis ryöstöretkellä

^ Itse asiassa mulla ois noin 30kg pyörän osia ja varmaan muutama runkokin jotka voisi noutaa ilmaiseksi. Vähän kaikkea osaa, ei mitään hipoa mutta toimivaa/varaosiksi.

Voi ruoja, jos se on edes alumiinia ni on iso kasa =)