Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Siis mitä. :smiley: pakko nähdä kun vedätte jotain kunnon alamäkeä tai vaikeampaa kohtaa “satula maantiekorkeudella”
Omissa ajoissa tarvii vähän väliä laskea ettei tuu kuolemaa. Siirtymillä ja tasaisemmilla sit taas nostaa. Mut ehkä en vaan osaa

en välttämättä sulkis sitäkään vaihtoehtoa vielä tässä vaiheessa pois

negaatio - 12:37, 10.10.2016 » en välttämättä sulkis sitäkään vaihtoehtoa vielä tässä vaiheessa pois
Kirjoita toki tuntemuksiasi kun oot käynyt ekan kerran maastopyöräilemässä. Käy toki myös hiekkateiden ulkopuolella ajamassa, esim. eikö siellä keskuspuistossa oo jotain hyvää polkua? :)

tähän mennessä olen harrastanut maastoajoa krossarilla, ehkä noin nelisen vuotta. Ihan on ollut hauskaa.

Haha burn

negaatio - 12:45, 10.10.2016 » tähän mennessä olen harrastanut maastoajoa krossarilla, ehkä noin nelisen vuotta. Ihan on ollut hauskaa.
Jos soratiellä tai nurmikolla ajaminen on "maastoajoa" niin asia harvinaisen selvä.

hienoa kun tiedät niin tarkkaan mitä minä pyörälläni teen, mitä olen tehnyt ja mitä pitäisi :smiley:
voisitko nyt vaan lopettaa tuon sössötyksesi

En tiedä mitä teet eikä kyl kiinnostakaan. En aatellut lopettaa, eikö täällä ookkin tarkoitus kommentoida pyöriä tai jotain sinne päin, pointti oli vaan että tolla lip lockilla tulee instant otb jossain vaiheessa

Mitä vittua

Jonku kannattais opatella ajaan. Eh eh.

Oli vähän niinku semmone dropper post. Stongasta ku peukulla liipasee kytkintä, ni valot sammuu foorumilta.

LIP LOCK
http://www.clipartkid.com/images/482/14-facts-about-zippers-quilting-sewing-creating-EuaPjx-clipart.jpg

En nyt tiiä onko se noin dramaattista, että väistämätön otb, mutta kyllähän siitä on apua maastohommissa että saa satulan korkeutta säädettyä helposti.

Opanster - 13:01, 10.10.2016 » lip lockilla tulee instant otb jossain vaiheessa
Nyt joudut käyttämään aika paljon rautalankaa että setäkin ymmärtää mitä nyt ajat takaa?

No siis otb tulee välittömästi jossain vaiheessa eli tapahtuu sitten kun tapahtuu niin kuin asioilla on tapana tapahtua.

Odie - 14:18, 10.10.2016 »
Opanster - 13:01, 10.10.2016 » lip lockilla tulee instant otb jossain vaiheessa
Nyt joudut käyttämään aika paljon rautalankaa että setäkin ymmärtää mitä nyt ajat takaa?
oletan et salsan lip lockin kanssa otb:t on herkemmässä kuin muiden tolpankiristimien kanssa mut miksi näin on en osaa sanoa.

oletettavasti siks ettei ajaja ole jaksanut kääntää kuusiokoloa muutamaa kierrosta siirtyessään kelviltä näreeseen

On kyllä erittäin hyvää pohdintaa. Kannattais kai pitää jotain eroa noin niinkun xc hommelien ja dh:n välillä jos en ole täysin väärin ymmärtäny? Sit kun vielä toisen siirtymä on toisen trialia niin vähä hankalaa sanoo kuka vetää otbt milläkin setillä.

kuha vetää

Salsan Lip Lock 34g vs. vaikka Hopen pikalinkku 56g.

Kevyempi kiristin → paino liian edessä → väistämätön otb

MOT

Ajoin takaa että pikalinkulla huomattavasti helpompi kesken ajonkin vaihtaa satulankorkeutta. En tiedä missä ajatte mutta itsellä ainakin tuottaisi suunnattomia vaikeuksia ajaa metsässä satula maantiekorkeudella