Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

LHL - 13:58, 12.2.2015 »
jussi - 13:50, 12.2.2015 » Sahaisin kaikki ikävästi törröttävät canti-tapit irti pois.
... tai laittaisin niihin jarrut
tai ajaisin van Orlowskilla.

pitää kans olla tämmöne käppäne mis on arkikenkäpolkusimet

Jos käppästä haluut ni ei oo Mielecin voittanutta, vaikka on toi Pomppiskin aika käppäinen ollakseen Gangsta.

Hyi helvetti on ruma satula.voisiko te kertoa kumminkin tuntemuksia siitä.Kiinnosta.

Negiksen pomppis varmaan hienoin mitä oon nähny.

Ihiis - 15:18, 12.2.2015 » Hyi helvetti on ruma satula.voisiko te kertoa kumminkin tuntemuksia siitä.Kiinnosta.
miespartsit eio koskaan aiemmin kokenu samanlaista vapautta ajaessa. mut takana vaan kaks lyhyttä suhasua farkuissa ostaa es & salmiakkia ja kirjastolle tekee kouluhommia eli en osaa tarkemmin sanoa viel
jussi - 13:50, 12.2.2015 » Sahaisin kaikki ikävästi törröttävät canti-tapit irti pois.
tos pomppiksessa on niin paljon kaikkia törröttäviä asioita et jos ton päälle kaatuu niin varmaan puhkee perna tai käpylisäke tai joku.

luulin että negis myi ton pompulan veks! aivan hyvä pomppis

negaatio - 13:31, 12.2.2015 » https://farm9.staticflickr.com/8653/15886705884_9c101d1de1_k.jpg
Miltä se feikki SMP artefakti nyt tuntuu sydämessä ja miälessä? Samase miltä se satula fyysisesti tuntuu.

artefaktikyllästys se sydämeen sattuu

Nojo oon katellu decaleja sillä silmällä et lähtiskö ne hiomalla/tinnerillä/ajamalla.

taluttelet vaa ni lonkka hankaa pois

Kattelin joskus logottomiakin artefaktikopioita. Kiinnostais kokeilla. Pystyn valehtelemaan itselleni, että harkitsen aitoa sitten jos vaikuttaa toimivalta. Vähän niinku spotifyn kanssa.

Sama juttu mut ostinkohan viimeks musiikkia joskus markka-aikaan.

Ajatuksella ajan kanssa.

Huomenna osilla mitä löytyy.

Tonic Fabrication Supernaut

onpa xylitolipurkkapussiviba

ei jatkoon

mikäs ton koko oli?

Minusta tuo on aivan hyvä

Koko L

Värimaailma sopii yksiin Bianchin kanssa. En kylläkään pidä valkoisesta, mutta molemmat toimii varmasti mustalla. Vaihtelu virkistää.

elegantti.

tykkään tosta tonicin strobotarroituksesta - mulla on tuollainen myös jemmassa, jos kyllästyn nykyisiin.

paljos tuo painais?