Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Tuleek tähän ne hokkasella nyt olevat siniset Mavicit?

Sinisen sävyt ja silleen.

Siniset Mavicit on vain vaihe. Mä koin sen jo Rossin huumassa.

Rossin Pista

Mulla on faffe sulle tohon hyvin istuvaa mavicia, tuu ostoksille

Projektit vähän jäissä.

^ kuvastaa hyvin omaa omistautumista tähän aikaan vuodesta. mikäs rojekti/haarukka on kyseessä?

Musta, sininen, ihan sama.

Look

Look

Jäbäl kurkistaa kuvie reunois aina jotai ite asiaa kiinnostavampaa :smiley:

onneks keulat on kaikki samanlaisii paitsi väri ni voit valkkaa minkä vaan :slight_smile:

sininen kingilöinenkin oli lonkalta vaan 96.9% mätsy mätsy :< siepoo

Kyllähän tolla sinisellä voi ihan hyvän kokonaisuuden saada.

Nyt voisin taas pitkästä aikaa huudella julkisesti, faffe laitas viestiä, jos meinaat myydä ton jossain välissä.

Ei tuo kyllä mun mielestä näytä sinisellä yhtään paskemmalta… Onko sulla tuohon orkkiskeula vai onko tää sen ranskalaisen orlowski-kekellinen?

Punainen kingi mustan tilalle. Xentis Mark ykköset Cännäristä tohon alle ja jotain carbonia tolpaksi ja ohjaamoon.

Kyl tolla sit kerran Taka-Töölössä pyörähtää kyselemmässä vinkkejä myynnin suhteen.

Edit: ^ Ei ole alkuperäistä keulaa. Ei tää todellakaan tuu mulle jäämään. Viikon, kaks varmaan ajelen keväällä töihin ihan vaan kokeilun ilosta ja sit lähtee eteenpäin.

:wink:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/1272196_10153036685547552_5996824499700759094_o.jpg

Ois siisti saada joku kuvakollaasi kaikista faffen käsissä kääntyneistä/olevista rungoista.

negaatio - 20:52, 5.2.2015 » ;-) https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/1272196_10153036685547552_5996824499700759094_o.jpg
Reps. :D

^^Ei olis siistiä, mut numero kaksi saa aina mut hymyilemään.

Untitled

mun #4 oli kova
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/219980_10150178292677552_3723038_o.jpg

faffe, mikä on (ollut) paras/käyttiksin runko noista plus kuudestakymmenestä?

^ Vaikea kysymys. Eniten kilometrejä on kertynyt Rossin pistalla, Rollerilla ja Cännärillä, joten niissä on varmasti ollut käytön kannalta paljon hyvää. Paras muisto/fiilis ja toinen runko jonka myyntiä oikeasti kadun on yllättäen Taikikselta ostettu musta LOW. Uskon kylläkin, että Enven keulalla oli merkittävä vaikutus tähän erittäin postiviiseen kokemukseen.

Janilta ostettu Colnago lienee varmasti paras runko. Liian hyvä jopa. En valitettavasti kyennyt ottamaan sitä arkiajoon, arvostin liikaa.

Mikäli tällä hetkellä pitäs talliin jättää vain yksi pyörä niin sinne jäis Cännäri. Ei siks, että se on paras, mut tunne. Sillä on menty ja se ratkaisee jatkossakin.

Paskin omistamani runkosetti on kyl helppo nimetä. Cinelli Mash Histogram.

Edit: Ainut runkosetti, jonka kanssa en itselleni löytänyt toimivaa setuppia. Merkittävä syy tähän oli varmasti oma tietämättömyys/kokemattomuus. Ei siis juurikaan järkiperusteita paskuudella. Tunne riittää mulle. Paska.

Mikä histogramista teki erityisen paskan?

Edit. Tunne on täysin riittävä peruste.