Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

Toimiva resepti t: terästäjäri mezcaleilla ucco

1 Like

asiaa

Kohta lähtee!!! Eilen oli jo vähän nopeempaa tykitystä, alkas säädöt löytyys taas😛Nii LuukkiPuukista tulee AMA, jahka puunaan sen ja kuvaajan paikalle✌️

20 Likes

oispa tukdt

mukava kuulla että sillekin jää tästä jotain käteen.

Meillähän on jo vihreä Pomppis perheessä, mutta tällainen runko tuli naapurissa myyntiin, ja laarit on täynnä osia. Keulan otin Equillarin jäämistöstä lainaan kunnes halvempi löytyy (siksi seiväs), muut palikat joko salahyviä tai perusrottaisia.

Lähipiirissä tulee riittämään lyhytkasvuisia henkilöitä, mutta aluksi tämä menee eräälle vaihto-opiskelijalle kevään iloksi.

11 Likes

No heti tuli hyvä!
T. lyhytkasvunenaapuri

1 Like

Päivittyy escapadinen. Vaihteet ja huumoridroppitanko.

https://i.imgur.com/91Lvbtq.jpg

https://i.imgur.com/I5mS1l9.jpg

Ei voi muutaku laittaa flättipedaalit kiinni, sandaalit jalkaan, nyssyköitä tankoon ja satulatolppaan, nyssyköihin kaljaa ja laavulle ajaa.

7 Likes

mitä naurettavaa droppitangossani on?

Ensifiksi. Näköjään ollut vuosia sitten täällä foorumillakin myynnissä, ja lähes muuttumattomana päätyi mun käsiin tuossa joitain kuukausia sitten. Tokyo Fixed Dart tosiaan kyseessä, harmillisen vähän löytyy tietoa näistä enää internetsistä mutta kiva tällä on polkee!! Tyylillisesti tätä ois kiva viedä vähän persoonallisempaan suuntaan…

13 Likes


Ajoasennon hakeminen ei oo maailman parasta hommaa, mut täl alkaa olee tosi kiva vetää.

46 Likes

Menikös toi niin, että Tokyo Fixedistä tuli Brother Cycles?

Edit: ei vissiinkään. En tiiä miks nää sekottuu mun päässä tällee.

On hieno! Minkä kokoinen runko?
Niin ja onko terästa vai alus?

53 ja terdee

Ai juma.
Mun tuleva unelma.
Jos siis joskus ajattelit luopua tästä niin saisi täältä sopivan kuskin.

1 Like

tää on kyl niin siisti raami


Gromada ekaa kertaa ulkona ja keskellä yötä. Oon vähän kahen vaiheilla mitä ton kaa tekis, kiinnostais ehkä strippaa maalit kokonaan veke. Toisaalta mietin et pitäis punasen rungon ja laittais mustan tolpan, stemmin ja tangon. Sit tosin vituttaa noi väärän väriset jarrupinnat. En tiedä. Valotki on rumat ja polkimet menee huomenna vaihtoon, oli pakko vaa saada kasaan tää. Ahdistaa.

5 Likes

Laittaisin satulan parempaan asentoon ja ajaisin

1 Like

Älä maalaa.

Vaihda mustat putkiosat ja koita olla ajattelematta jarrupintoja. Vaikka ne ois anodisoidut, niin ei ne ikuisesti mustana pysy.

1 Like

selkeesti oot liian heikko tollaselle voimapyörälle. parasta dumppaa se tulivuoreen tai ununulle ennenku kaikki karvat katoo ja alat höpiseen ittekses.

2 Likes