Kuvia omista pyöristä, joille ei ole omia topsuja

hups

pieni merenneito - 12:23, 27.3.2017 » http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/avatars/pieni%20merenneito.jpg?1477236258

Oisin laittanu mash tobaan ton

tmar - 12:25, 27.3.2017 » Oisin laittanu mash tobaan ton
No nyt kun sanot niin mikä ettei. Mutta jostain syystä mä jälleen kämmään kuvanlinkityksen ,niin en laita ollenkaan . aissaakeli :)

[iiämgee]kuvanurli.jpg[/iiämgee]

Yritin tänään ottaa kuvia pyörästäni mutta paskojahan niistä tuli. Tässä sitten kännyräpsy kauppamatkalta hakiessani lohturuokaa. Tällä pyörällä ajan selvästi eniten, enkä mä tätä mitään ala maalaamaan.


Suicycle st pauli
Tokyo Fixed tusinakeula
Tange Falcon
Flite+Oval hiilari
Gt flip flop stem+teräs riser+Soyo grip
Sugino 75+F5 Lattice slate
Kiekot jotkut unbranded bulkit+ Vittoria Voyager Hyper 32mm

ai saakeli miten rottasen näköne

vaikka toi rungon pintakäsittely on rottapyörien kivipestyt farkut.

juuh nf

^^juuh mulla on viha/rakkaussuhde tuohon runkoon, tai sen pintakäsittelyyn. Huoleton ja kuha ajaa, paranee vanhetessaan, mukavaa putkea mutta olishan joku vintageteräs tietysti sielukkaampi mut ei taas jaksa alkaa etsimään ja vaihtamaan. Ellei jollain ole 54cm teräsraamia ja halua vaihdella hki ni sit ehkä.

Gara just hyvän ajopyörän näköinen. Mielipiteeseeni eivät vaikuta oletetut sukulaisuussuhteet ylläolevaan postaajaan.

Kesägummit alle käppä-konversioon

Raleigh Joop Zoetemelk, herrasmieskulkineeni. Käppästä Hi-Teniä. Näillä 28mm Tour Ride renkailla Bilteman leveet hirvitykset voi vaihtaa klassisempiin kapeampiin metallisiin kun kävelee vastaan. Tanko Mungo, värikoodatun Alter-stemmin kera. Asento on aggresiivinen hupuilla, tulee halu kulkea lujaa. Välitys tosin kevyehkö 42x16, mutta oon miettiny 1x7 setuppia tangonpäävaihtajalla. Jos ei löydy niin vinoputkeen sitten.

melekonen syöksysämpylä!

jumalauta!

Ei pöllömpi. Hauskan näköisesti kiinnitetty pirikello stongan päähän :stuck_out_tongue_winking_eye:

Varsin maukas. Toisilla kammilla vielä maukkaampi.

vitun hyvä workki

ihan vähä näyttää paddy wagonilta noilla kiekoilla tolla etukiekolla mutta

aivan hyvä