Kuume kiinnosta

Ei helvetti,
Nyt se alkoi. Syksy on virallisesti startattu kunnon flunssalla, kurkkukivulla ja kuumeella. Tässä imeskelen mynttonia ja muistelen viimeöisiä hallusinaatioita.

Perinteisten “ryömi ilmastointihormeissa kerätäksesi hohtavia violetteja palloja” -trippailun lisäksi halusin jakaa kanssanne todella kosmisen vision.

On vähän vaikea selittää tätä, sillä en enää täysin muista miten homma toimi, mutta käytännössä Chainthug oli kehittänyt jonkinlaisen arvostele mun ajopeli -matriisin, jossa erilaisia projekteja klikkailemalla päätyi aina vähän enemmän paljastavaan lopulliseen projektitopiciin.

Esimerkiksi joka kerta kun “heräsin”, selvitin kurkkuani, möyhin hiestä märkää peittoani tai nielin suuhuni kertynyttä limaa, yksi tällainen projektitopic tyhjeni ja ohjasi minut eteenpäin.

Tätä sekavaa valveunta jatkui useamman tunnin ajan, kunnes olin käynyt kaikki topicit läpi, ja ilmeni että tämä arvoitustopic oli tuo Cannondalen ratapyörä -topic, jossa kaikki sitten kilvan suitsuttivat miten nerokas tämä augmented reality -arvoitus oli.

Kyseessä ei kuitenkaan ollutkaan se sama cannondale, vaan chainthug oli jostain onnistunut hoitamaan toisen mokoman, joka ei ollut ihan yhtä hyvässä kunnossa.

Kiitos psyyke ja mikrobit 21:30-06:00.

Lisätään nyt vielä, että jo valmiiksi rasituksen takia särkevät reisilihakset todella arvostavat kuumesärkyjä siihen päälle. Tästä mä tykkään.

HeH