kriittistä ajelua

Oliko Tampereen jengiä siellä? Piti tulla kun lupailin mutta oli rengas tyhjentynyt hissukseen pihaan ja huomasin myös ulkorenkaassa terävän esineen repimän reiän kun olin lähtemässä.

Vaihdoin renkaan ja joskus 17:30 lähdin ajelemaan kaupungille, pyörin siellä ja olin ennen kasia siinä Hertan edessä.

Ei näkynyt mitään mass criticaliin viittaavaan kun join 15 minuuttia siinä puistossa kaljaa Hertan edessä. Pari ass criticalia tosin näkyi.

Oliko sitten näin että ituhipit failasivat ja ketään ei sinne lähtenyt vai tuliko aikatauluihin muutosta? Eipä missään mitään mainostusta edes tapahtumasta ole näkynyt. Pitäis kai joidenkin muidenkin kuin hippien organisoida tällaiset jos meinaa jotain joukkoajelua saada.

kävin tsekkaa tullintorin 17 aikoihin mut ei siellä ketään ollut. lähdin sit skulaa didgeridoota ja paukuttaa djembee kämpille

Onko porukkaa tulossa Helsingin kriittiselle reissulle?

vois tulla osoittamaan mieltä runeberginkadun pyöräkaistoja vastaan :slight_smile:

juu huomennahan olikin ajelua, täytynee vääntäytyä paikalle.

http://www.maanystavat.fi/tiedotus_artikkeli.php?aid=1061&kid=0

tnts - 20:00, 13.7.2009 » vois tulla osoittamaan mieltä runeberginkadun pyöräkaistoja vastaan :)
Lähdenkin vastustamaan kaikkea länsinaapuriin, joten kotimaan kritisointi jää nyt väliin.
tnts - 20:00, 13.7.2009 » vois tulla osoittamaan mieltä runeberginkadun pyöräkaistoja vastaan :)
Lähdenkin vastustamaan kaikkea länsinaapuriin, joten kotimaan kritisointi jää nyt väliin.

Ai tänään, no, taidan päästä.

Voishan sitä tulla ajelemaan, kun on (toistaiseksi) kiva sääkin!

mukana

Jahas, töistä lähtö viivästyi ja olin mantalla noin viittä yli. Porukka oli ilmeisesti lähtenyt jo siinä vaiheessa, enkä ollut katsonut reittiä niin tarkkaan, että olisin osannut ottaa kiinni. Ensikerralla ajoissa…

Unohdin mainiosti, syytän uusia palikoita.

Mainio reissu oli. Hieno oli ilmakin ja letkassa oli noin 350 pyöräilijää.

Se täti ilman megafonia tais kyllä korjata että osallistujia oli 150 (sano eka että 350), mutta tämäkin taitaa olla tämän vuoden enkat. Oli kyllä ihan kiva ajella vaikka menikin paikat snadisti jumiin lenkin jälkeen noin hitaassa vauhdissa.

Oli se 150 myös ihan hyvin :slight_smile: Ei tullut laskettua osallistujia, kun oli muuta tekemistä.

Ei se hitaus haitannut minua niin paljon kuin se, että nopeutta piti muuttaa koko ajan ja hidastella ylämäissä.

Sadat pyöräilijät valtasivat autotiet

Bump, huomenna ajattelin käydä katsastamassa ekaa kertaa.

joo huomenna näyttäisi siltä että pääse ekaa kertaa messiin, hmm, milläköhän lähtis??

^koeta fillaria.

Jep, tulossa ollaan.

vois varmaa tulla mestoille ja yrittää houkutella frenditkinn