kriittistä ajelua

Tiistai 7.4.

klo 17: vuoden eka kriittinen pyöräretki @ Mantan patsas

klo 19: keskustelutilaisuus pyöräilyn edistämisestä, alustajana Eric Gilliland Washingtonin pyöräilyunionista @ Domus Gaudium, Mechelininkatu 3 C

Bump.

Eli tänään, ketkä lähtee/tulee?

Paikalla. Sain puhuttua mukaan myös pari ensikertalaista.

mukana toki

Mukana ollaan.

mitä todennäköisimmin oon tulossa

Jos mä en maalaa himassa, niin mä ajan autolla. Nih.

ehkä, jos ehtii.

Joo, pitäähän se tulla ajelemaan…

Mukana tnts:n ja johannan kera.

Oli siistii. Feidasin eduskuntatalon kohdalla tosin, rupes tulee vähän liian kylmä.

Valitettavasti ei ehtinyt, tsekkasin Berliinin pyöräilyboogieta.

M

Hyvä meininki oli. Tuntui kummalliselta bongailla foorumilaisia pyörien perusteella.

Oli aivan tolkuton lauma trendipyöriä liikenteessä. Yks vanha patu kävi kevyesti vittuilemassa hipo-fixie inc:nsä kanssa, kyseli ensin notta saako ottaa ollenkaan osaa kun on niin paljon enempi vaihteita ja sitten vielä ehti kuitata kääntyessään pois, että hänen kriittinen ajelu on ympärivuotista.

Onneksi mä olen vain kriittinen.

Jees, oli tosiaan huvittavaa huomata että näiden meidän muotipyörien määrä oli kasvanut aika lailla sitten viime syksyn. Ja vastaavasti nojapyörä/jopo-osaston vähentynyt. Ajat muuttuu?

millonkohan lössi tajuu kuinka epämukavia ne on ajella oikeesti

ensimmäistä kertaa mukana ja oli mukavaa. yksivaihde edusti etunenässä.

Aika voisi olla kypsä gallupille kysymyksellä “vaikuttiko yksivaihde.net valintaasi hankkia itsellesi yksivaihteinen pyörä?”

Jos olen universumin ystävien interwebbisivuja oikein ymmärtänyt, tiistaina 12.5. olis jälleen letkassa ajelua tiedossa. Kaikki on niinkuin ennenkin eli klo 17 Havis Amandalta liikkeelle.

Toi letkahan ajaa aina hämmästyttävän hitaasti, kannattaa siis ottaa karvahatut, toppatakit, naalirukkaset ja windtex-talvibibsit mukaan, monesti on joku ruumiinosa ollut vähintään hieman kylmissään.

Eiks kukaan ole lähdössä hitaalle ryhmäajelulle huomenna? Ei siellä oikeasti ole kylmä, vettä saattaa vähän tiputtaa vaan mitäs tuosta… ???