Komponenttikirppis/component flea market 3.9.22 12.00

Komppiskirppis on täällä taas!

Helsingin pyöräpaja järjestää jälleen komponenttikirppiksen Pasilassa la 3.9. kello 12 eteenpäin.

Perinteeksi muodostunut tapahtuma järjestetään taas Länsi-Pasilassa Pajan edustalla. Tarjolla musiikkia sekä soppaa ja kahvia pientä korvausta vastaan. Myynnissä myös pyöräpajan t-paitoja ja kangasmerkkejä.

Tapahtuma on DIY, eikä myyntipaikkoja tarvitse varata. Ottakaa siis vain omat myyntiartikkelit ja viltit mukaan. Virittelemme pressuja sateen yllättäessä. Muistattehan myös siivota jälkenne.
Nopeest:

Komppiskirppis
lauantaina 3.9. klo 12 →
Pasilan puistotie 12


Briefly,
Component flea market here again!

Please join us for Pyöräpaja’s bicycle component flea market on Saturday September 3rd 12pm at Pasilan Puistotie 12. This event is DIY, bring your own stuff. There will be music, soup and coffee for a small price. We’ll set up tarps for cover in case of rain. We will also have Pyöräpaja t-shirts and patches. Please remember to clean up after yourself

TLDR,
Bicycle component flea market
Sat, 9/3 noon →
Pasilan puistotie 12

8 Likes

komppiskirppis

12 Likes

Jee!

1 Like

nostetaas tätä

1 Like

Aiss en pääsekään :, (

Ikävästi Tuopin jäljet brevetin kanssa päällekkäin…

1 Like

Tämähän on huomenna.

2 Likes

Onkohan Tampereelta lähtijöitä? Mietin nappaisiko ARMY CARGON lähijunaan ja toisi tarjolle.

Tuo sun 90’s mtb rarities, mä tuon mun veronpalautukset

7 Likes

Olin suunnitellu pakkaavani ysärimaasturit reppuun ja menox mutta tuli muuta

Onko paja myös auki tapahtuman ajan? Jos ei löydy kirppikseltä tarvittavaa.

Sisällä on varmaan sen verran porukkaa että todennäköisesti ei mahdu korjaamaan. Toisaalta pihalla on kyllä tilaa niin jos sä on ok niin siihen voi nostaa yhden korjauspukin.

katotaan jos stashin luukun sais väännettyä auki aamulla

Mikä tän koko oli? 53x53?

1 Like

suunnilleen, ainakin korkeus, pituus taitaa olla sentin vähemmän, voin mittaa tarkemmin jos kiinnostaa.

Liian pikkanen, mut magee.

1 Like

Ois aikalailla oikeen kokoinen ja aika ihana

1 Like

∆ laita viestiä vaan :sunglasses: