Kokkola?

Mika K - 10:43, 13.7.2011 » Kävin siellä pitkän viikonlopun tuossa reilu viikko sitten, ei paljon muita näkynyt kun pariin otteeseen siellä suhailin. Parin-kolmen viikon päästä sitten uudestaan. Onko boren tahi joku muu siloin mestoilla?
Varmaankin Hellsingissä sitten taas. Ny Oulus. Kyllä kävin pikaisesti Kokkolassakin tossa reilu viikko sitten, mutta yöaikaan vaan ja pyöräkin oli tuolloin takakontissa.

Nyt on ilmestynyt yksi Nishiki katukuvaan…

Eka postaus, vuhuu.

Toistaiseksi itse fitnesiä veivaavana, fixistä haaveilevana olen kyllä bongaillut useampaa fixiä tahi sinkulaa. Valmista pakettia on myyty kulmilla ilmeisen paljon. Toissapäiväinen kierros alan liikkeissä kertoi seuraavaa: Ylikorpi sanoi kysynnän menneen yli tänä kesänä ja myi eioota. Kresenttiliikkeessä oli asiasta tietävä mekaanikko, mutta eioota sielläkin. Pyöräpojilla löytyi vielä Nishikiä.

Seuraavaksi teen pyhiinvaelluksen Maunumäelle, Kälviälle.

Hienoa, jos/kun Kokkolan fixi-kanta on vahvistumassa. Maunumäellä oli muistaakseni alkukesästä ainakin Bianchi Pista kaupan. Paikallisia pyöräkauppoja kannattaa tietysti tukea, mutta oletko harkinnut netistä tilaamista? Mm. tuolta palstan “Ensifixin ostajan opas - Valmisfiksit 2011” alta löytyy melkoinen valikoima vaihtoehtoja…

^Jo vain! Näyttäisi siltä, että projektipyörää ajatellen joutuu osansa kauempaa hommata. Näitä foorumeita on tullut pyöräkuumeeseen ahmittua ja ensifixin opas on ollut loisto apu myös.

Jahka sen fixini alle saan, liityn heti Wäxin kyselemään pyöräjoukkioon, ho!

Itse ens vkl maisemissa koko perheen voimin ja varmaan otan fillarin mukaan, että saa itse hieman tehdä lenkkiä ja katsella miten mestat muuttuneet vuosien varrella.

Upea musta pösö bongattu tehtaankadulla viime viikolla, muutenkin tänä kesänä on näkyny fix/ss porukkaa kylillä enemmän kuin ennen, hienoa.

Nostellaanpa tätä koska lakasin-lakasinkoneet näyttävät olevan työn touhussa ja päivälämpötilat plussan puolella…
Onko siis Kokkolan fiksi-/sinkulakanta & kuskien into kasvanut vuoden aikana eli josko tänä kesänä saataisiin jonkinlaista toimintaa aikaiseksi?

Ehdottomasti pitäisi jotain aktiviteettia saada aikaiseksi. Pöyriä näkynyt muutamia, ja pari pyörää kuulemma kasaus vaiheessa. Oisko kokoontumisessa ideaa?

Kokoontuminen olisi varmasti helppo tapa selvittää osallistumisinto/pyöräkanta/toiveet – ja saada homma mahdollisesti käyntiin.

Voisin kysellä kiinnostusta porukalta niin voisi sopia jotain aikaa vaikka ensi viikoksi?

OK.

Täällä ollaan ja mukana ehdottomasti! t. Tumppi

Muutaman tunnin ajomatkan päässä 26.5 olis hieno pyörätapahtuma Vaasassa.

Jos saan osallistua mun helkamalla, niin mukana ollaan. Vaimokin vaikutti kiinnostuneelta :slight_smile:

Morot,

Vapun juhlahumu ja luvattu mielyttävä keli kuulostavat mun mielestä hyvältä syyltä kaivaa pyörät esille ja lähteä rullailemaan :slight_smile: Ehdotankin pientä epämuodollista miittiä vapuksi torille. Puolen päivän aikaan torilla lienee muutenkin tunkua jenkkien kruisailun ansiosta, joten eiköhän sinne pari fillariakin mahdu sekaan, vai mitä olette mieltä?

Hyvä idea. Torilla tavataan…

Kiitos Olmonen, signaali ja Minna! Mukava tavata yksivaihteisia. Ens kerralla viestitetään vielä isompi kööri paikalle. Kuvarastit voisi laittaa myös aluille?

Kiitos itsellesi! Tästä se lähtee…
Pitäkääpä silmät auki myös potentiaalisen poolokentän suhteen.

Jou, nyt on itselläkin oma profiili, niin ei tarvitse lainailla Royn. Ei sillä, että hirveästi tulisi tännekään kirjoiteltua. Kiitos vielä omastakin puolesta fiksimiittiin osallistuneille, oli mukavaa!