Koira-topikki

Must tää kaikki itkeminen, foorumipoliisi meno ja typerä perseily syö kyllä fiilistä tästä foorumista. Varmaan joo pelastuu kaikkien päivä kun puhutaan vain-ja-ainoastaan on-topic asioista jatkossa. Onhan se kuitenkin tuskaisen vaikeaa olla klikkaamatta topiccia joka ei otsikon perusteella kiinnosta.

bere - 15:08, 12.3.2013 » Must tää kaikki itkeminen, foorumipoliisi meno ja typerä perseily syö kyllä fiilistä tästä foorumista. Varmaan joo pelastuu kaikkien päivä kun puhutaan vain-ja-ainoastaan on-topic asioista jatkossa. Onhan se kuitenkin tuskaisen vaikeaa olla klikkaamatta topiccia joka ei otsikon perusteella kiinnosta.
tässä oli hyvä esimerkki muuten itkemisestä.

Edit, mitäpä tässä mitään sössöttämään enempää. Kivaa päivää kaikille.

bere - 15:08, 12.3.2013 » Onhan se kuitenkin tuskaisen vaikeaa olla klikkaamatta topiccia joka ei otsikon perusteella kiinnosta.
Kivasti yksinketaistettu.

Tossa foorumin etusivussa on vaan sellanen fiitseri, että siinä näkyy tietty määrä keskusteluja viimeisen viestin mukaan järjestettynä. Vaikka mä kuinka jätän klikkaamatta, niin silti joku runkkari aina vaan paskoo mun etusivun täyteen ripulia.

Hei no shit. Hieno ominaisuus se. Lisäks, “Täyteen ripulia” eli kaks topsuu mitkä ei miellyttänyt osaa käyttäjistä. Mut jaxuhalit, koita asb pärjätä.

bere - 15:17, 12.3.2013 » Hei no shit. Hieno ominaisuus se. Lisäks, "Täyteen ripulia" eli kaks topsuu mitkä ei miellyttänyt osaa käyttäjistä. Mut jaxuhalit, koita asb pärjätä.
Enpä jaksa listata niitä kaikkia, mutta kissa- ja koiratopicci eivät ole ainoat. En tiedä mistä keksit moisen yksinkertaistuksen.

Mites trailikoirat? Onko täällä jollakin koira mettärymyämis kumppanina?

Heh, toi dogi painaa hirveetä kyytiä. Oli topikki haluttu tai ei, ainakin minun työpäivääni piristi trailhound!

Kapeilla väylillä tuo springeri on aika huono vaihtoehto.

Ajelen about joka toinen päivä 5-10km lenkkejä koiran kanssa. Ja ilman jarruja. Bikejoring-tyyliin, mulla on vetovaljaat ja vyö, koira on ihan perus flexillä kiinni mun vyötäröstä. Fiksi on siinä mielessä ihan optimi että ei oo turhia käikäleitä ohjaustangossa remmin juoksemista haittaamassa. Tosin siinä mielessä eroaa bikejorauksesta että en anna koiran vetää ollenkaan. Fiksi on siinäkin mielessä parempi, että koiran vauhtia voi hillitä reisilihaksilla jarrukahvojen sijaan.

Mut mä asunkin maalla (Anttila, Porvoo), ei tarvi varoa autoja eikä vastaantulijoita kuin ehkä kerran per lenkki jos sitäkään.

asb - 15:15, 12.3.2013 »
bere - 15:08, 12.3.2013 » Onhan se kuitenkin tuskaisen vaikeaa olla klikkaamatta topiccia joka ei otsikon perusteella kiinnosta.
Kivasti yksinketaistettu. Tossa foorumin etusivussa on vaan sellanen fiitseri, että siinä näkyy tietty määrä keskusteluja viimeisen viestin mukaan järjestettynä. Vaikka mä kuinka jätän klikkaamatta, niin silti joku runkkari aina vaan paskoo mun etusivun täyteen ripulia.
Mä jo kerran (sillon ku haloo nousi laskutopikista) kehitystopikkiin mainitsin toisella foorumilla olevasta ominaisuudesta, jossa kyseisen sivuston "Aiheen vierestä"-osioon postattu matsku ei nouse tohon tuoreimpiin keskusteluihin.

Meikän mettärymistely-kaveri. Komiasti juoksee takana tai edessä, lähinnä käydään teknisiä polkuja ajamassa missä vauhtia ei niin paljoa ole.
Tuo traildog kyllä hymyilytti. :slight_smile:

EDIT: Kuva alkutalvelta.

1 Like
konkeli - 12:24, 12.3.2013 » Toista edelleen, millaiset käyttäjät - sellainen foorumi. Esimerkki: [b]Harkitsen vahvasti corgin hankkimista[/b], mutta en näe [u][i][b]_mitään_[/b][/i][/u] syytä jauhaa siitä pyöräilyfoorumilla.
Paras/huonoin päätös mitä oon tehnyt, terveiset Leeviltä:

http://distilleryimage1.s3.amazonaws.com/462d0372282e11e29d8c22000a1fbd8b_6.jpg

Leevi on päättäväisen näköinen kaveri.

Meitsi söis näitä aamupalaksi, jos ei löytyis sydäntä.

Emäntänsä tavoin tämä otus vähän vierastaa fillareita, joten on ainakin toistaiseksi saanut jäädä ajoista pois:

http://farm8.staticflickr.com/7115/6922157216_5732147640_c.jpg

https://dl.dropbox.com/u/33080121/bilden/roi.jpg

^“Lähit sit yksin ajamaan.”

konkeli - 12:24, 12.3.2013 » Toista edelleen, millaiset käyttäjät - sellainen foorumi. Esimerkki: Harkitsen vahvasti corgin hankkimista, mutta en näe [u][i][b]_mitään_[/b][/i][/u] syytä jauhaa siitä pyöräilyfoorumilla.
Jep, [kissa](https://www.yksivaihde.net/old/15276)- ja [lisko](https://www.yksivaihde.net/old/15277/255723)topicit (ei kai sentään nekin molemmat pikku provoja?) olivat tosin ainut syy tämän "keskustelun" syntyyn. Ajattelin vaan testata onko keskustelun sävy sama ja toisaalta ketkä omalta osaltaan osallistuvat tähänkin keskusteluun ja millä tavoin - eli siis nimenomaan millainen tämä foorumi on. [u]Anteeksi, ei toistu[/u]. Ja tämäkin aihe kuihtuu luonnostaan kun kukaan ei enää kommentoi mitään. Jos kommentoi niin sitten pitää tätä omalta osaltaan elossa. ;-)

PS. En ole lukenut laskettelutopicia - eli onko mennyt sarkasmin ja piilovittuilun puolelle vai ei - onko se jotenkin lähempänä yksivaihteita kuin lemmikkieläimet? Missä menee raja ja voiko sellaista edes olla aiheen ulkopuolisilla topiceilla…