Koira-topikki

Good booi

1 Like

On.

linja pitää:

ois voinu laittaa autotopiinkin

1 Like

Rottis hyökkäs Mustavuores päälle samassa vauhdikkaassa asennossa.

kaukomieli - 16:36, 9.5.2019 » Onko mitään pro-tippejä vihaisten koirien karistamiseksi? Tästä taidettiin puhuakin joskus Retkipyörän täysii ei oikein riitä kun joku [seriffi](https://yle.fi/uutiset/3-7278217) painelee parhaimmillaan viittäkymppiä. Joku jedi-mindtrick kenties?
oikeeseen topsuun...

itse oon aika usein ollut reitti-/suunnistusvastaavana tässä retkillä ja näin ollen ottanut ekana vastaan pihoista hyökkivät koirat. Itse olen painellut karkuun ja tähän asti aina päässyt, mutta sitten perässä tuleville on ollut tarjolla adrenaliinia tihkuva lämmitetty piski. Ainakin nyt viimeisellä Kroatian reissulla koirulit muuttui ihan kilteiksi kun pyörää talutti ajamisen sijaan, joten ohitus onnistui. Itse en jalkautumista uskaltanut kertaakaan kyllä koittaa. Joskus virossa sitten kohdattiin vartiomielinen sesse tiellä ja joka askeleella se nosti murinansa tasoa pykälällä. menin sit lopulta pyörän vieressä kyykkyyn ja tarjosin kättää matalalla, niin koiro muuttuikin ihan kiltiksi ja lopetti suoraan uhittelun. Retkipyöräilijöiden fb-ryhmässä oli kan aiheesta puhetta ja joku ehdotti polkemisen pysäyttämistä, toinen pilliä ja joskus oon kuullut nakkivarastoista tms herkuista, joita voisi kylvää oman säären sijaan snackseina.

Hauku kaksi kertaa kovempaa takaisin, pidelkööt juntit piskiänsä kii kaksin käsin. Aikamoista sirkusta kun 99,666% koirilla kenenkään/minkään kohtaaminen johtaa perse huurussa räkyttämiseen.

Harvassa on nykyään ne koirat jotka kulkee kiltisti ilman hihnaa kenellekään ulisematta.

Ootan vielä korvauksia kosmeettisesta haitasta ja tunnonmenetyksesta kohtaamisesta koirulin kans. Ei auttanu pysähtyminen ja rauhallisena oleminen. Ens kerralla koitan paremmin pitää pyörää itseni ja koiran välissä.

Tahmatassu - 17:00, 9.5.2019 » Hauku kaksi kertaa kovempaa takaisin, pidelkööt juntit piskiänsä kii kaksin käsin. Aikamoista sirkusta kun 99,666% koirilla kenenkään/minkään kohtaaminen johtaa perse huurussa räkyttämiseen. Harvassa on nykyään ne koirat jotka kulkee kiltisti ilman hihnaa kenellekään ulisematta.
Kysyin protippien ja jedimindtrickkien perään, en öyhötyksen.

Sul on aika paska karma tai erikoinen kupla jos noi prosentit pitää paikkaansa. Chill.

ziGo - 17:00, 9.5.2019 » Ootan vielä korvauksia kosmeettisesta haitasta ja tunnonmenetyksesta kohtaamisesta koirulin kans. Ei auttanu pysähtyminen ja rauhallisena oleminen. Ens kerralla koitan paremmin pitää pyörää itseni ja koiran välissä.
Mites tää muute eteni tää juttu? Löysin tuolta ragelangasta selostuksen alkup. tapahtumasta ja julistuksen olla tekemättä rikosilmotusta mutta jos jatkoraportointia asian etenemisestä on sittemmin palstalla ollut niin en sitä löytänyt.

Joskus karkotin perään lähteneen räksyttäjän ruiskuttamalla vettä juomapullosta kuonolle. Piski hölmistyi ja pysähtyi hetkeksi, eikä jaksanut enää lähteä juoksemaan välimatkaa kiinni. Ko. hurtta ei ollu kyllä full attack moodissa.

Ulkomaan kulkukoirat karkottaa usein sillä, että kumartuu ottamaan (tai on ottavinaan) kiven maasta. Ovat oppineet pelkäämään kivitystä.

Konsta - 19:57, 9.5.2019 »
ziGo - 17:00, 9.5.2019 » Ootan vielä korvauksia kosmeettisesta haitasta ja tunnonmenetyksesta kohtaamisesta koirulin kans. Ei auttanu pysähtyminen ja rauhallisena oleminen. Ens kerralla koitan paremmin pitää pyörää itseni ja koiran välissä.
Mites tää muute eteni tää juttu? Löysin tuolta ragelangasta selostuksen alkup. tapahtumasta ja julistuksen olla tekemättä rikosilmotusta mutta jos jatkoraportointia asian etenemisestä on sittemmin palstalla ollut niin en sitä löytänyt.
Ihan hyvin meni. Koiranomistajan vakuutus korvas kaiken, ja vähän yli. Pientä arpea ja pohkeen hentoa pintatunnottomuutta lukuunottamatta ei jäänyt mitään. Kyselin kyypeleiltä sähköpostilla mitä niitten mielestä kannattais tehä, muttei sieltä koskaan vastattu, niin annoin asian olla. Sittemmin olen kyllä siinä mielessä kyynistynyt, että todennäköisesti tekisin rikosilmoituksen välittömästi.

Kivassa topissa kurja aihe.

Rikosilmoitus pitäisi tehdä tuollaisista aina. Jos ei ittensä niin sen koiran takia, ja muiden joita se vielä saattaa purra. Jos ei sattunu itelle pahasti niin liität vaan mukaan maininnan ”en vaadi rangaistusta” ja se on sillä selvä.

kaukomieli - 17:09, 9.5.2019 » Kysyin protippien ja jedimindtrickkien perään, en öyhötyksen.
Pro mind tip: älä lue kyseisen henkilön viestejä äläkä vastaa tai muutenkaan reagoi niihin. Ikinä.

Ollaampa sitä niin katkeria vaikka irl tullaan inisemään, suosittelen terapioimaan noita matalan itsetunnon ongelmiasi jos noin menee viestit tunteisiin.

rakkain yv terveisin

Koirat on kyl kivoja mut epävarmuuttaan räksyttävät, uhoavat ja uliuliulisevat käytöshäiriöiset pikkupiskit on aika rasittavia. No, onneks nekin pääsee aika ajoin mummelien syliin pakoon pahaa maailmaa.

Koirat best.

1 Like

Hyvä nosto


Meillä harjotellaan pyöräilyä jo nuoresta pitäen.

1 Like

https://live.staticflickr.com/65535/49094900223_099cdc68e0.jpg(null) by -TePeVu-

Tässä myös opetetaan sukulaisten koiraa pyöräilemään. Hoitopäivinä päästään paremmin ja jännittämättä kaikkiin uusiin paikkoihin.

Tää topi lähti nyt tosi kivaan suuntaan, support.