KoF 2014 - Twitter

Kohta siellä!

Kyä o hyvä vitteri nääs

E: Äkkiä safkaa, fillari kasaan raivolla ja sit mestoille.

Saas katsoa jaksanko vielä tänään.Kastuinkin saatana kotimatkalla.

Pitäkää kivaa. Mun vapaa-anomus hylättiin joten duunia koko viikonloppu. Perkele.

Mä en kehtaa tulla ku en oo muistanu/jaksanu vaihtaa tankonauhaa joka otti osumaa seinästä :frowning:

Tai ehkä pitää korkata konkelilta yllätyksenä ja pyytämättä saamani ea-pakkaus.

Lentsussa, joten kisat/ajot jää mun osalta väliin. Ehkä saatan pyörähtää midnight ridella ja tottakai huomenna tykitysmestoilla pitää käydä hengaamassa. Väiskistä puhumattakaan.

Seuraan Teitä somessa ja stadin webcameissä.

Missä päin porukka nyt? Ite voisin kohta lähtee rullailee idästä päin.

Uh… en lähdekään ihan viel.

Tuliko painesiteestä hyvä tankoteippi?
Itellä ei oo ees mitää takkia mukana koko reissussa joten sade ois aika fataali ilmiö just nyt.

Tyttöystävä koitteli mun fiksiä kotimatkalla. Leveä hymy oli naamalla. Talvella speksataan siis kahta pyörää.

Hiljainen vitter.

Missä meininkiä?

Ihan kohta Wauhtiajoihin. Jos tuubit kestää niin sit vois tulla pällisteleen kof-meininkejä iltapäivästä.

Oliks jo kisoja? Millon se critti ajetaan? Livestream, kisaradio!

Äh, sade näköjään haluaa pitää mut Leppävaarassa.

Just junassa kohti keskustaa, huopalahessa ei ainakaa sada

LBS:ltä kävin oikein hakeen lokasuojankin mutta matka katkes tähän Munkan puistolle siitä huolimatta :smiley: onks siellä perillä yhtä märkää

Joku oli eilen kehunu Lleewille eli Traceurille, että vetäsee mua turpaan jos tuun KoF:iin. Hieno päätös: oon tulossa, soittele ku oot lyömässä.

Huh! Just ehdin Helsingin bussiin! Minuutti ennen bussin lähtöä muistin että ei ollutkaan 25 vaille vaan puolelta lähtö. Ajoin aika lujaa asemalle. Eli pääsen mokaamaan. Nyt ehtii pari tuntia torkkua.

Joko tää kohmelo taittuis.