Olen huomannut että noita silmäteriä kannattaa hieman suojata kriittisistä paikoista.
Tähän mennessä olen käyttänyt auto glymin kultaista vahaa joka on ihan hyvää tavaraa. Ja kiveniskuja vastaan olen käyttänyt 3M kivenisku teippiä 50mm leveänä. Tosi hyvää kamaa. Ainoa ongelma noissa on rajoitettu saatavuus. Okka sanoi että pyörähuoltoon on tulossa, foxcompilla oli ainakin ennen. Ja jostain ad-varaosa/motonet liikkeistä on välillä löytynyt.
Onkos muualta löytynyt kyseistä matskua tai sattuisko jollakin keskareihin tulossa olevalta löytyä nurkista?
itse ostin tollasta kiveniskuteippiä autotarvikeliikkeestä ja näyttäis olevan huomaamaton ja hyvä ratkaisu suojata maalipintaa. Ainoo heikko puoli on siinä, että toi teippi ei oikein taivu fiksusti runkoon kiinni jos rungon putket muuttavat muotoaan. Pyöreelle runkoputkelle todella jees kamaa.
Mulla jäi aika vitusti reilusti yli tota teippiä kun sitä myytiin vain isossa pakkauksessa… Tossa oli 2x 140x20cm arkkia + 1x 140x30cm arkki, josta käytin vain toisen noista pienemmistä arkeista. Eli pakkaussa jäljellä 1x140x30cm ja 1x140x20cm arkit. Tolla suojannee kevyesti sen 3 teräsrunkoista fillaria.
Koko paska makso kolme kymppiä. Jos joku haluu noi mitä jäi jäljelle niin 20€ + maxikirje maksu. Saa noutaa myös Lahesta.