Kiristääkö vanne päätä

Noniin kun tää tuntuu olevan foorumin yleinen agenda niin voitte osottaa tänne kaikki patoumat ja vittuilut allekirjottanutta kohtaan. Säästytään turhalta paskanjauhannalta noissa muissa topiceissa

Puss och Kram,

/M

Internet sarkasmi on kyllä hankala laji…

Jos vaikka laskisit kymmeneen ennen kun painat “send post” nappia, niin ehtisit ymmärtää mikä niitä patoumia ja vittuilua aiheuttaa.

Liittyykö tää nyt mazdan rasistisiin profilointeihin tuolla kolaritopicissa? Jos kyllä, niin mee madame hei oikeesti vittuun täältä. Olet kusipää.

^ Nyt kyllä oli rumasti sanottu.

Sori kaikki, mutta mä en ala enää paapomaan rasisteja, homofoobikkoja, seksistejä tai muilla tavoin ahdasmielisiä kusipäitä.

Diskurssi

[ ] Ei
[x] Kyllä

1.5vuotta vartijana opettaa hyväksi rasistiksi.

maza- - 7:45, 28.3.2013 » 1.5vuotta vartijana opettaa hyväksi rasistiksi.
talteen ennen kuin editoit kännissä ja läpällä pois.

ja tämä.

Jokaisen kyynikon sisällä on pettynyt idealisti. Nyt tuntuu vähän pahalta mazan puolesta :frowning:

Jep. Se bussikuski on vastuussa sun vartijana kohtaamies kusipäiden toimista oletettavasti ns. kantasuomalaisesta poikkeavan ulkonäkönsä takia (en keksi millä muulla perusteella kuskin voi bussin ikkunan läpi päätellä “islamistiksi”). Mutta sä et oo vastuussa siitä että kirjoitat vitun tyhmästi. Yhyy.

Jatkuvasti itsestään puhuminen ja itsensäkorostaminen, rasismin ja muun urpoilun lisäksi ovat hienoja piirteitä ihmisessä.

Kyllä mulla unohtu monttu auki, kun jätkä alottaa langan aiheella “miks mua kiusataan” ja julistautuu samassa avoimesti rasistiksi.

Toivottavasti pääset omista patoutumistasi yli. Voimia ja kasvamista.

Ettette vain lankeis siihen sarkasmi-ansaan

maza- - 23:20, 28.3.2013 » Ettette vain lankeis siihen sarkasmi-ansaan
Sitte kannattaa miettiä millä aiheilla kannattaa ottaa riski väärinymmärretyksi tulemisen kanssa. Osoitit tuolla aika selvästi, että sulle rasismin hyväksyvä puhe ei ole mikään ongelma.

Tässä maassa joka viides äänestäjä äänestää avoimesti rasistista ja homofobista puoluetta osin siksi, että sun kaltaiset kusipäät käyttäytyy tavalla, joka hyväksyy ihmisten profiloinnin ihonvärin ja syntyperän perusteella.

Sinä olet rasisti ja painu nyt jo vittuun täältä selittelemästä.

^

1. En todellakaan tue mitään Perussuomalaisten arvomaailmoja
  2. Mulla on kyllä aika paljonkin ulkomaalaisia ystäviä enkä koe sitä ongelmana itselleni
  3. Ei mua mitkään muutkaan vähemmistöryhmät ärsytä, oon kyllä oikeestaan aika liberaali
  4. Muutaman nettikommentin perusteella rasistiks, homofoobikoks, ja jonkun poliittisen puolueen kannattajaks leimaaminenko sitten on ok? Niin ja kusipääksi haukkuminen.

lopeta nyt jo tämä sössötys. avautumista voit vapaasti jatkaa siellä hommelivoorumilla, siellä ymmärretään sananvapauden tärkeys netissä.