Kioton ja Osakan pyöräkaupat

Hei

Olen lähdössä puoleksi vuodeksi Kiotoon, ja suunnittelin, että ostaisin/rakentaisin siellä uuden pyörän.

Onko kellään kokemuksia pyöräkaupoista Kiotossa tai Osakassa?

Osakasta löytyy www.tracksupermarket.comin pyörittäjän Gira Gira niminen kauppa. Itse en mestaa löytänyt eikä sähköpostiin, jossa kyselin tarkempia ohjeita tullut ikinä vastausta.

Hohoi! Itse asuin vuoden Osakassa ja ostin sieltä kulkupeliksi mainion pyörän 10900yenillä. Kyljessä luki Ex-lady, joka oletettavasti oli sen malli. Silloin tällöin tuli vastaan ruosteisia Dx-ladyjä jotka olivat ilmeisesti edeltävää mallia. Joku varasti siitä korin niin sai karsittua vähän painoa pois.

On siellä kohtishyvin pyöräliikkeitä, mutta asiallisia vain muutama, ellei halua vastaavaa kiinaluuskaa minkä itse hommasin.

japanissahan kannattaa olla muodikas ja kulkea >>>
http://lh5.ggpht.com/_lcD1EBB7Tns/THZWseEZSyI/AAAAAAAAAmU/jA0KlUBAW_k/s640/Kuva428.jpg http://lh4.ggpht.com/_lcD1EBB7Tns/THZWsbQIRYI/AAAAAAAAAmY/X2TbSZLCu1U/s640/Kuva432.jpg

Näitä saa levyjarruilla, täysjoustolla sekä dual mono rakenteilla. Olis aika 0day kamaa suomessa :slight_smile:
ja gira girahan sijaitsee >>>nykyään tuon kaupan tilalla

jos fillaria alkaa kasaamaan niin ei ainakaan ulkomaista kannata ostaa. BMW gangsta rungosta kun huudetaan carnivalissa 168000¥.
punch cycles ja tuurilla kalavinka, tosin ovat tokiossa. Rääpiä kasaan joku hieno full njs ja sitte uittaa se suomeen

Luotijunaile Tokyoon. Siellä on taivas avoinna.

JES,
Kiotosta löytyy kosolti mahtavia pyörä kauppoja. ehdoton scene mesta on chikenot, vaatteita (itse tehtyjä), sälää, palikoita ja alleycat-skabojen järkkäilyä. kivaa porukkaa tosin omistajan englanninkielen taidot on aika nollissa. Chikenotin lähistöllä (sanjo dori) on kiva pyöräkauppa jossa lähinnä riistohintasta vintage kamaa ja vaatteita. Siellä on kolme-neljä kauppaa jotka myy fixed kamaa. Ostin itse compliitin AIWAsta. Olin Kyotossa vaihdossa ja asumukseni lähellä oli kilsan sätellä 5 pyöräkauppaa! kysele toki jos tarvitset paikallis opasta tai muuta infoa kyoton mestoista!

Kiitoksia paljon kaikista neuvoista…

Perästä kuuluu, kunhan selvitän itseni pääkallopaikalle.

Joo ei tee pahaa ZENille japanin suomen turku.
Jarruttomia fixejä flatti polkimilla…
Jotku on jo löytäny sen