King Of Fixed 23.8.2008

— KING OF FIXED 2008 —

Elokuussa on aika ottaa mittaa Suomen fiksipyörien® kuninkaasta jo perinteeksi muodostuneella King of Fixed- festivaalilla. Luvassa karnevaalihenkeä, verta, irtohampaita, rikkinäistä ihoa, päätöntä menoa, kaljaa…
Tule paikalle ja todista, kun yksi kruunataan kuninkaaksi ja muut jäävät nuolemaan haavojaan. Kaikkien iloksi pelaamme myös pooloa.

23.08.2008 Hellsinki

Lajeina:

-Track stands
-Backward circles
-Skids
-Foot down
-Fixed dual
-Slow race

+KoF IVB- Alleycat

Lisätiedot ja päivitykset: http://www.bc-hellsinki.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2157

http://www.bc-hellsinki.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2359

Hanska on heitetty

hei, koska olen n00B ja muutenkin yleensä aika yössä niin selittäkää mulle mikä on “slow race”? ja “fixed dual”?

sekä;
en ole koskaan ollut mikään joukkueurheilija mutta tuli mieleen on että jos foot down käydään tiimikamppailuna niin tiimiillä pitäisi kai olla strategia/sotasuunnitelma…

Strategian suunnittelu kuulostaa speksaamiselta ja sehän me osataan!

Ainakin tarvitaan urheita sotureita, jotka kahden kimpassa käy hoitamassa kovimmat vastustajat heti kättelyssä pois kentältä. Ja toisia uhrautujia, jotka puolustaa omia kärkinimiä.

Omat kärkinimet siis vaan kruiseilee aluksi suojamuurin takana. Heidät päästetään irti vasta kun vastustajien parhaat on urheat kamikazeet poistaneet. Tavoitteena siis saada aikaiseksi The bests of Yksivaihde vs. The rookeists of the Bc. Itse asiassa kyseinen tilanne lienee yleisen kiinnostavuuden kannaltakin paras ja tasaväkisin :wink:

Eiköhän perus strategiaksi riitä pari kaljaa ja hyvä fiilis.

Slow race: Ajetaan tietty matka mahdollisimman hitaasti. Yhteislähtö, hitain maaliviivalla voittaa. Ei saa pysähtyä eikä laittaa jalkaa maahan.

Fixed dual: Ajetaan pareittain rata, jossa on erilaisia esteitä, jotka vaativat mm trackstandiä, esteen ylitystä tms. Rata simuloi kaupunkiliikennettä yllättävine tilanteineen. Nopein voittaa ja etenee seuraavalle kierrokselle.

Jotain ton suuntaista, korjatkaa/tarkentakaa ken tietää paremmin.

Ennen strategiaa pitäis kyllä hoitaa tärkeimmät alta pois, eli mikä on paidan väri? Vaaleanpunainen? Mikä tahansa, paitsi musta?

Mä ostin tänään harmaan pikeepaidan H&M:stä. Vaaleanpunaisista ei ollut kokoja, mutta en mä sellaista olisi ostanutkaan. Tonilla oli kanssa vissiin harmaa paita, eli se on siis meidän jengin väri.

Vähän niinku harmaat pantterit?

Ilmoittaudun harmaan pikeepaidan omistajaksi. Voin olla mukana alle 70 kilosten sarjassa.

Mulla muistaakseni jopa löytyy pinkki pikeepaita, syytä en kyllä osaa sanoa. 107kg sarjassa ajetaan joka tapauksessa.

On kai se harmaa pique sit hankittava. Perhana.

jos harmaa t-paita (ei siis pikee, mistä tää pique-paita läppä oikein tuli, Santtuuuuu?) hyväksytään niin löytyy ja laitan päälle.

Kai se tuli siitä, kun Santtu oli just moisen hakenut ja nähtiin kaupan ulkopuolella. Ilmoitin, että mullon samanlainen ja sit siitä tulikin jo tiimipaita.

Mulla lukee paidassa jotain tyyliin “Official Polo Shirt” tms.

Siitä se tuli.

SanttuT - 10 minutes ago » Mulla lukee paidassa jotain tyyliin "Official Polo Shirt" tms. Siitä se tuli.
No siihen ei olekaan sit mitään lisättävää, jos kerran löytyy ihan valkoista harmaalla. Ja nyt se lukee vielä internetissäkin, niin sen on pakko olla niin.

Nonii, sit ostopaikkaa ja paidan merkkiä tiedoksi. Kamaan kamaan, ei kai me nyt erilaisissa paidoissa pelata.

Ja sen on paree olla olematta Polo Sport. Tai tallinnalaisittain Polo Sprot.

Se teksti olikin Original Polo Shirt, ostopaikkana H&M. Oottakaas otan siitä teksistä vielä kuvan.

http://users.tkk.fi/~sjt/original%20polo%20shirt.jpg

Onko jengi ilmottautunu älläreihin? itse vielä emmin, mut taitaa sen voida päättää vielä lauantainakin…

Ystävä rakas, kun pyydetään ilmoittautumaan, se tarkoittaa sitä että halutaan tietää montako lähtijää on mahdollisesti tulossa… eli montako manifestia printataan 3 vai 30… myöskin siinä pyydetään puh.nroa, jolla varmasti on jokin koukku.