***King Of Fixed 2016 //19.8.-21.8. 2016**

Ehkä tosta koff tölkin logosta toinen F pois ja sit hevosten tilalle keulivat ratapyörät

Teillä on hyviä ideoita, mutta ne on vääriä.

normaali - 16:27, 6.4.2016 » Teillä on hyviä ideoita, mutta ne on vääriä.
Pidän tästä asenteesta. Joten uskoisin paidasta tulevan helvetin kovan.

enempi peniksiä, vähempi puhetta.

Smurf - 20:48, 24.2.2016 » Jos joku kaupallinen toimija innostuu...
Vahva ehkä paitahommiin mukaan tuuppautumiselle.

Uskon, että koska Oulun normaali tekee ja … toimii painatusassarina, on paidoissa juuri sopivan mauttomasti pippeleitä ja muuta typerää, joka karsii totisimmat ostajat ja tekee muutenkin hyvää.

Päärallirata on katseltu siten, että mikäli taivaankappaleet suovat niin tapahtuma-areenana on Merihakasen ympäristö, jolloin perinnelajit eli turnajaiset ovat jossain lähistöllä.

Irtoiskoha joltai kivalta yks ylimääräne yksivaihde lainaan KOFiin? Pohjois-Eurooppalaiset lentoyhtiöt kun velottaa pyörästä per suunta sen mitä mä maksan lennoista yhteensä, joten en viittis. Kokoa 52, ei muilla spekseillä niin kauheesti väliä, omat atacit kulkee taskussa mukana.

Smurf - 17:03, 15.5.2016 » Päärallirata on katseltu siten, että mikäli taivaankappaleet suovat niin tapahtuma-areenana on Merihakasen ympäristö, jolloin perinnelajit eli turnajaiset ovat jossain lähistöllä.
loistavaa

mahis% päästä aikaisin paikalle nousee exponentaalisesti

Nostetaas vähän.

Pääralli alkaa muotoutumaan, mutta varuiksi kävimme haistamassa Virossa mitä heillä oli ja sitten parin viikon päästä Kööpenhaminassa katsotaan onko mitää hyviä koukkuja.

ai vitun posket meikähän on welthaupstadt germaniassa tuolloin. ja minä kun tätä niin odotin. bailatkaa nyt sitten minunkin puolestani tiäksää.

FF - 17:24, 7.6.2016 »
Smurf - 17:03, 15.5.2016 » Päärallirata on katseltu siten, että mikäli taivaankappaleet suovat niin tapahtuma-areenana on Merihakasen ympäristö, jolloin perinnelajit eli turnajaiset ovat jossain lähistöllä.
loistavaa mahis% päästä aikaisin paikalle nousee exponentaalisesti
Wanha ganja sanoo: [i]"Aikainen raFFa kalian nappaa."[/i]

se on kyllä juurikin näin

pieni merenneito - 13:50, 11.7.2016 » ai vitun posket meikähän on welthaupstadt germaniassa tuolloin. ja minä kun tätä niin odotin. bailatkaa nyt sitten minunkin puolestani tiäksää.
luulen kyllä että sun hyvinvoinnin kannalta tää on ihan ok juttu methinks

HellsinkiCriteriumCupin finaali viime vuotiseen malliin perjantaina illasta pre-eventinä. Startti siinä klo.21 nurkilla

Ehotan, että critteihin tänä vuonna livelinkki jonkun ajajan pyörään asennettuun GoProhon ja kuvan heijastus videotykillä sopivalle pinnalle. So pro.

normaali - 19:40, 11.7.2016 » Ehotan, että critteihin tänä vuonna livelinkki jonkun ajajan pyörään asennettuun GoProhon ja kuvan heijastus videotykillä sopivalle pinnalle. So pro.
Hyvä ehdotus jos vain valo riittää fiksuun kuvaamiseen. Jotain kivaa live-seurantaa pitää kyllä miettiä.

Monelt oli lähtö viime vuon? Sehän meni aika pimeäks loppua kohden

Karsintojen startti taisi olla klo.22

Oispa päärallissa mukulakiviä