Kimppatilaus CNC:lle

^ Voin jelppiä tilauksen tekemisessä.
Asutko Stadissa?
Voidaan tilata vaikka jossakin keskustan kahvilassa.

On tärkeätä, että kimppalaiset ilmoittavat CNC:n tuotenumeron. Muuten homma on tosi vaikeaa ja virhealtista.

Tuun kimppaan, laitan YV:nä tarkemmat tiedot.

Moi!

nyt olis siis ilmeisesti kiinnostusta seuraavilla

jake 2.0
syys16
taikonautti
odie

omasta puolestani enempää ei tarvita. Runoilen vähän enmmän kun on aikaa töiltä

No niin siis tässä oli tarkoitus nimenomaan tehdä “pikakimppa” pienessä mittakaavassa sillä itse ainakin pelkään, että itse haluamani tuotteet kerkeävät mennä loppuun jos tilauksen organisoimisessa kestää;)

tilanne on itselläni nyt se, että jos minä tämän organisoin ni se tilaus pitäisi laittaa sisään huomenna tänään ei tod. näk ole aikaa ja perjantaina lähen suoraan duunista lappeenrantaan festareille joten viikonloppukin on pois suljettu.

vaihtoehdot on siis joko huomenna tilaus sisään tai sitten maanantaina.
Tietysti jos jollain muulla riittää aikaa ja saksan osaamista niin olen toki myös siinä vaihtoehdossa mukana.

Nyt kiinostuneita nyt siis

jake 2.0
syys16
taikonautti
odie
K_laakso
vilske
e@e

Ei ainakaan yhtään enempää jos minä tuon tilauksen teen.

What mind??? Ootellaanko maanantaihin vai miten tän nyt sit fiksuiten hoitais;(

Biciolli: osaatko sanoa miten tuo tilaus nyt oikein tarkemmin ottaen menee eli siis meneekö tuo siis aina laskun kautta?

edit. kävin kokeilemassa paljonko antaa laittaa ostoskoriin omia tuotteitani ja kaikkia oli vielä jäljellä väh. 8kpl eli omasta puolestani voidaan järkätä niin, että laitetaan tilaus vasta maanantaina.

eikä postikulutkaan nousseet tuosta 28,75€ mihkään vaikka laitoin 10 riseria ostoskoriin.

NYT SIIS enää turha sellaisten ottaa yhteyttä jotka eivät vielä ole sitä tehneet.

Jos haluat vielä mukaan niin sovi jonkun jo mukana olevista kanssa, että annat sen kautta ne tilaustiedot meikäläiselle en halua enempää säätöä tähän enää.

Laitan YV:nä ohjeet kuhan kerkiän noille, jotka nyt ovat ilmoittaneet haluavansa mukaan

Moi!

jos joku alla olevista jäi ilman pm:ää niin ilmoitelkaa

jake 2.0
syys16
taikonautti
odie
K_laakso
vilske
e@e

myös jos ette osallistukaan niin ilmoittakaa se tässä langassa ni muut osaa ottaa huomioon postimaksuissa.

moi!

tästä yksi kysely tuli, että mikä on tilanne niin infotaan nyt kaikkia.
yksi maksu ei vielä eilen näkynyt tilillä ja tänään en ole katsonut, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä laitan tuon menemään tänään kuhan kotiin pääsen, vaikkei näkyisikään vielä se viimeinen. Ei ollut niin suuresta summasta kyse.

no niin sinne meni tilaus. missään vaiheessa ei toki tullut maksumahdollisuutta joten kai sieltä tulee lasku sitten erikseen.

edit. no niin nyut selkis eli ne tarkistaa ensin, että kaikkea on varastossa ja sit tulee lasku.

kaikki tavarat oli stokkina ja lasku nyt maksettu. Lähettävät tavarat matkaan jahka maksu näkyy niiden tilillä.

Moi!

Immobiliteettikauden jälkeen polvi alkaisi kestää taas kevyttä ajoa. Ajattelin tilata tavaraa uutta pyörää varten ja huomasin myöhästyneeni aiemmista kimpoista. Jos nyt joku vielä haluaisi osallistua rahtikuluihin, niin lähettäisittekö PM:ää minulle. Laitan CNC:lle tilausta sisään vielä tällä viikolla.

Nyt olisi kolme kimpassa. Jos saisi vielä pari lisää, niin voisi tilata.

Kyselin tänään tilauksen perään kun ei ollut kuulunut mitään laskun maksamisen jölkeen ja lupasivat vielä tänään laittaa matkaan.

Miltäs seuranta näyttää, ovatko jo saaneet paketin Hampurissa Stresemannstraßelta satamaan?

Nää saapui äsken. Ilmottelen illemmalla kunhan olen ehtinyt tarkistaa, että kaikki tilattu on myös saapunut

No niin näyttäis kaikki löytyvän.
Huomenna toimitus keskustaan mahd. Klo 12 tai n. Klo 14. Keskiviikko nouto ei käy ja muista sopiminen helpointa puhelimitse. Joten laittakaa viestiä nolviisnol5182182

Tammikuun speksaamattomuuden kunniaksi voidaan karsia jyvät akanoista.

Aattelin laittaa tilauksen vetämään kiekkoparin tykötarpeista, mutta muutama lisätilaaja voisi olla jees jakamaan postikuluja. Toimitus Helsinki tai matkalla voin pudottaa myös Lappeenrantaan tai Lahteen juttuja.
Ilmoittautumiset YV:llä, jos esim. maanantaina saisi tilausta lähtemään.

Ähh

Viiden kimppa kasassa, se riittänee tällä kertaa. Laitoin PM:ää osallistujille:

Syys16
tuotuo
kynis
Konsta

Hei odottakaa vähän! Minäkin tilaan. Piti laittaa itse kimppa pystyyn, mutta scphnt enti ensin. Laitan vielä tänään oman osuuteni PM:llä.

Sit ois jo 7, tuntuu että repee käsistä tää juttu jos ei laita jotain stoppia kohta. Etenkään kun en ole kuin muutaman päivän Helsingissä ja toimitukset pitää saada siihen sopimaan.
Ellen sit siirry järjestäjän pallilta pois ja joku pysyvästi paikallinen ottaa tän hoitaakseen.