Kimppatilaus CNC:lle

Tällä hetkellä ilmeisesti mukana olisi:

Asfalttisoturi
Jake2.0
Dpstyles?
Artpow?
Ja tietysti allekirjoittanut

Tällä porukalla postit jo 6€/nenä. Jos vaikka ootellaan tää ilta ja katsotaan ketä mukana niin laskeskelen sitten summat ja pistän maksutietoja että saadaan tilaus vetämään.

^tollaset postit on mulle ainaski ok. Ja tuo lyhyt odottelu on todella jepa, pysyy myös kimppa tilaajalle suht järkevän kokoisena.

Mie katon tuotteet tänä iltana, koska nyt töissä. Ilmoitan tuotteista järkkääjälle.

tekis mieli lähtee ostaa pikkuosaa mut ostosten hinta saman verran mitä postit ni meh.

Updatea kimpassa mukana olijoista:

Asfalttisoturi
Jake2.0
Artpow
Karhu
Accro
Minäitse

Postikulut eivät siis ole kauhean suuret kun tilaajia näyttää olevan jo aika monta.
Ne jotka eivät vielä ole pm:ää laittanut tilaamistaan tuotteista niin tehkää se kun kerkeätte.

Edit. Artpow jos tuotteiden säilytys on vain sen takia että nouto helsingistä onnistuu silloin niin olen kyllä itse aina silloin tällöin tampereen suunnallakin joten sinne tuonti ei ole ongelma jos tavaroilla ei älytön kiire ole.

Edit 2. Dpstyles skipattu

Koska tää sulkeutuu?
Voisin ihmetellä, jos löydän jotain…

Illalla. 21.00? 22.00? Riippuu kauanko jaksan olla hereillä. Tänään kuitenkin lyödään lukkoon ja isketään maksutiedot osallistujille.

Pääsen katsomaan osia vasta n.23.00 jaksatteko odottaa?

Jaksan, oot kuitenki melko varma kimppaan osallistuja niin voin silti postikulut laskea sen mukaan ja laittaa jo aikasemminki muille maksutietoja.

Odottelen vielä cyclomanian alkuun asti jos joku halajaa mukaan. Sitten lyön lukkoon osallistujat ja lähettelen maksutiedot samalla kun katson laadukasta suomalaista fillarileffaa.

Tuun messiin, otan pelkkiä pinnoja muutaman. Jos ostallistujat siis pysyvät samana.

LRM, nakka pm mitä haluat. Osallistujia tällä hetkellä taitaa olla kahdeksan tai yhdeksän joten postit menee jo alle itellan hintojen.

Kimppa lukossa. Mukana seuraavat henkilöt:

asfalttisoturi
karhu
accro
Crusty
jake2.0
ppm
artpow
ja minä

artpow:n ilmoitusta komponenteista vielä odotellaan, mutta pian alkaa maksutietoja napsumaan postilaatikkoihin.

Mun pitäisi laskea pinnojen pituudet. Taakse kolme ristiin. Napa: Phil wood, matala 36hh+son archetype ja eteen radiaali phil wood, matala 36h+son archetype. Osaako kukaan auttaa?

Onko antaa mittoja navasta ja kehästä?

navasta voin antaa, mut kehät eivät ole minulla.

Kehistä voin luottaa valmistajan antamaan 591mm erd mittaan, mutta navasta ei nopealla nettikaivelulla löytynyt luotettavaa tietoa

Ootas katon mitat. Mitkä tarvitset?

Laippojen reikien halkaisija ja laippojen leveus toisistaan.

Maksutiedot laitettu ja jotkut jo kuittasivat maksun suoritetuksi. Odotellaan ja informoin taas kun tilaus sisällä.