Kimppatilaus Benille, vai mistä polkimet kannatais hommata?

Mulle kans häkit L-kokoa sitten steelinä, jos ei alloyta ole.

accro - 4 hours ago » Katson vielä löytyiskö tankoa, pieni hetki. EDIT: Mun pakettiin vielä nämä: Nitto B-105 Classic Road Handlebar 42cm Velox / Tressostar Cloth Handlebar Tape - Brown
[s]Brown[/s], White. Eli sittenkin valkoset teipit jos vielä ehtii. Selvennykseksi kamat: MKS AR-2 ~ Road Bike Pedals - Silver $18.99 MKS STEEL TOE CLIPS -L- NJS CERTIFIED $8.99 BLACK LEATHER TOE STRAPS ROAD/TRACK BIKE $4.49 Nitto B-105 Classic Road Handlebar 42cm $23.99 Velox / Tressostar Cloth Handlebar Tape - White $5.99 Yhteensä: $62,45 = 48,86€ Voisin varmaan maksella tuon summan nyt, ja sitten hakiessa postit ja mahdolliset tullit?

Sori ei ehtiny väri vaihtua. Just ennen napin painamista tsekkasin vielä tänne ja kun uutta ei ollut niin maksoin tilauksen:

tnts:
MKS STEEL TOE CLIPS -L- NJS CERTIFIED $8.99
MKS STEEL TOE CLIPS -L- NJS CERTIFIED $8.99
BLACK LEATHER TOE STRAPS ROAD/TRACK BIKE $4.49
BLACK LEATHER TOE STRAPS ROAD/TRACK BIKE $4.49
MKS AR-2 ~ Road Bike Pedals - Silver $18.99

rokpete:
Brooks PROOFIDE Leather Saddle Dressing $15.99
ACS CLAWS Freewheel - Chrome / 22t $15.99

accro:
MKS AR-2 ~ Road Bike Pedals - Silver $18.99
MKS ALLOY TOE CLIPS -L- NJS CERTIFIED $13.99
BLACK LEATHER TOE STRAPS ROAD/TRACK BIKE $4.49
Nitto B-105 Classic Road Handlebar 42cm $23.99
Velox / Tressostar Cloth Handlebar Tape - Brown $5.99

tudetski:
MKS SYLVAN ~ Track Bike Pedals - Silver $22.99
MKS STEEL TOE CLIPS -L- NJS CERTIFIED $8.99
BLACK LEATHER TOE STRAPS ROAD/TRACK BIKE $4.49

lm
Nitto Deluxe Road Bike Stem - 70mm Length $38.99

Laskin että koko köntin loppusumma tulee olemaan verojen ja tullien jälkeen 290-300€, Mutta lasken lärvikohtaiset osuudet kohta kotona. Laitoin tilauksen jo nyt, koska oliln päivän mittaan päivitellyt ostoskoria tässä töissä ja en ois jaksanu kotona naputella uusiks.

Eipä tuolla värillä niin väliä :). Mitä arvelet toimitusajaksi?

Mulla taitaa olla parit valkoiset tankonauhat jemmassa, jos haluut kuitenkin valkoiset. Eivät olo kuitenkaan kangasta eikä korkillista massaa vaan semmoista kiiltäväpintaista gummia.

Oisko viimeksi Beniltä kestänyt 1,5-2 viikkoa tulla paketin.

Laitan lärvikohtaiset hinnat ja maksuyhteystiedot sit, kun paketti tulee, mut jos haluaa varata summaa sukan varteen, niin alustavasti osuudet rahdin, tullin ja alv:n jälkeen menee jotakuinkin näin:

tnts 66€
rokpete 42€
accro 83€
tudetski 55€
lm 52€

Nämä summat on siis jyvitetty tuosta kokonaisloppusummasta jokaisen ostosten koon suhteessa. Eli osuus tuotteiden yhteishinnasta * odotettavissa oleva loppusumma 295€.

Dollarin vahvistumisen sitten viime kesän huomaa kyllä. Ei tu nyt niin hullun halvaks tullut tuolta, kun rahdit ja verot räpsähtää päälle. Ja niistä kun ei saa paljousalennustakaan. Muy yulipahan tilattua.

Haen kohta paketin postista ja maksan tullit ja verot ja sit lasken osuudet. Kuka haluu noutaa tavarat Ruoholahdenkatu 8:sta päivällä kuka Pengerkatu 6:sta illalla ja kelle toimitus keskareihin?

Ehtiskö jo tänään hakea illemmalla, seittämän jälkeen?

mä voin hakee pengerkadulta. pistä tekstari kun voi hakea, nol nel nol 7723413.

nyt tulin kotiin ja alan availemaan laatikkoo. saa soittaa 0408494261. oon illan kotona.

Luottokorttiveloitus oli 228€ ja tullit ja verot 47€, joten kokonaisköntästä osuudet jakaantuu:

tnts 61€
rokpete 39€
accro 77€
tudetski 51€
lm 48€

tilinumeron saatte hakiessanne.