Kiitos anttipantti

Kiitos loistavasta ja luotettavasta kaupankäynnistä:

konga
jussi
chaintug
afa
LRM
pabs
crusty
rengasmies jussipe
vanttera aka husslergod
mankkis elikkäs frede
janoinen
aja

oiskohan ollu muita. en muista.
näiltä komponentteja ostettu ja myyty.

YV käyttäjät OBS! Osoitan kiitokseni mukavista ja positiivisista postauksista myös näin nickiltä: janoisen,merenneidon,velo-loven,erikin,chaintugin ja paven ja muutenkin kaikkien niiden tyyppien, jotka jaksaa ylläpitää iloista ja positiivista mieltä foorumilla. iso peukku! Haastankin kaikki ottamaan mallia edellämainituista: hymyile enemmän ja itke vähemmän.
kiitän myös jokaisesta asbin hymiöstä, jossa suupielet menee ylöspäin :slight_smile:

kiitos aurinko ja kevät. kiitos anttipantti! peace!

JvG - 19:13, 13.5.2013 » Kiitti pieni merkkari ku myit sun halot mulle, on meinaa pirun hyvät kiekot. Pus
itseäni nämä kaupat ovat sittemmin kaduttaneet koska vitum hyvät kiekot mutta what can i say.

Nyt kun toi kyseenalaiset kumppanit pomppii etusivulla, niin nostetaas maailman balanssissa pitämiseksi tätäkin.
Ainakin nyt just nyt päällimäisenä mielessä kid, tonio, jiima, chopperi O, ivan, juhani, rtz ja viel speciaalitattikset artpowille.
vaikka mun omat aikataulut on näitten kanssa viimisen varttivuoden aikana elänytkin kovasti, niin silti näistä jääny hyvä mieli. Että tota kiitoksia vaan hei.

Voidaan yleistää, että luotettavuus korreloi aika hyvin foorumille kirjoitetun asian määrään ja keskareissa/älläreissä vietettyyn aikaan. Toisin sanoen inessä skenessä olemiseen.

Tai siis, “mahdollinen epäluotettavuus on käänteisesti verrannollinen inessä skenessä olemiseen.” Koska on tietysti olemassa myös luotettavia kauppakumppaneita, jotka ei tuhlaa aikaansa täällä.

Kun tämä pidetään mielessä, niin voidaan ehkä välttää tän topicin luisuminen rinkirunkkaukseksi.

Edit: Minäkö kyyninen?

Omalle kohdallekin on sattunut foorumilla vain hyvää kaupankäyntiä, kiitos siitä teille!

Kiitti tatu666:lle (nyt vissiin tmar) Kallioon huikeesta (ja halvasta) fiksailunaloittelupaketista ja terkkuja äitille Kausalaan!

itse olen ilokseni asioinut lähes yksinomaan vähintäänkin awesomejen tyyppien kanssa, mutta taidankin itse olla se pykivä koheltaja. tästä syystä en esim. mielellään postita ikinä mitään :slight_smile:

Mulla kanssa mennyt kaikki kaupat aina nappiin. En vaan valitettavasti muista kaikkia kauppakumppaneita.

Lumikko - 17:55, 13.5.2013 » Skene ei kuseta omiaan ja outsiderit tuomitaan totaalisesti. Meille ei koskaan tule väärinpyöräilijät kieroilemaan, täällä on aina poolomailat ja U-lukot valmiina. Ajomiehiä en huido, mutta jos tulee joku muu...
Kiitos Lumikko, nauru on hyvä tapa aloittaa päivä.

Vain hyviä kauppoja! viimeisimpinä vallengrach ja teemu ja voimansiirtoasiat. kiitos turku! myös keskareiden IRL-kaupanteko AAA-luotettavuusluokassa.

Tää on sen verta kiva lanka et nostetaas etusivulle.

Foorumilla on tullut asioitua erittäin mukavan ja joustavan porukan kanssa, kiitos kaikille! En jaksa alkaa luettelemaan puolta foorumia, mutta hyvää jengii sanon ma.

joo kiitos vaan FF Giusto Hoil Hokkane da3bal

Kiitos Karzan tämänpäiväsistä kaupoista!

Kiitos kaupoista 2010-2013:

Fragu
tnts
jerkku
jussi
May
mastardo
kid_scientifik

kiitos _niko! maantie- pinarello saanee uudet maalit erinomaisesti hoidetun soodapuhalluksen ansiosta

Vähän OT mutta: Kiitos maastokuski, joka eilen ohitit minut Jyväskyläntien alituksen jälkeisessä ylämäessä. Ilman kirkkaan otsalamppusi valoa olisin todennäköisesti ollut Travel Contacteineni turvallani siinä mutalikossa, joka oli kuukauden ajotauon aikana ilmestynyt tutulle reitille.

Pakko nostaa topsua kun oli niin kova kauppakokemus:

TBU

Homma meni jotenkin niin, että ennen ku mä edes tajusin sopineeni kauppaa mistään, oli kama jo pakettiautomaatissa. Ja hinta enemmän kuin hyvä.