Kiitos anttipantti

Ajattelin kiittää ihan näin näkyvästi anttipanttia. Myi mulle rungon joka piti olla italia kierteillä oli kumminkin ranskalainen. Niin otti ja hommas mulle ranskis laakerin.

Tätä on pakko arvostaa.

ei kyllä uskois mimmonen draaman kaari mahtuu noin lyhyeen viestiin!

Oon varmaan kyynistynyt tän voorumin suhteen kun aloin lukemaan viestiä ja ajattelin että tässä on jotakuta kusetettu myymällä runko eri spekseillä, ja ostaja itkee julkisesti. Olen tyytyväinen voidessani todeta alkuolettamukseni olleen väärä.

^ Sama. Ennen viimeistä lausetta fiilis oli:

http://www.stakeholdergroup.com/wp-content/uploads/2009/08/angry-mob.jpg

mutta sitten:

http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/012/946/faith-in-humanity-restored-010.jpg

joo täysin sama, odotin totaalista ripulitsunamia mutta vika lause ja everything went better than expected!

Praise in public, criticize in private.

Hyvä anttipantti, hyvä filetso :slight_smile:

fyi:
Anttipantti on tiettävästi tämän foorumin ainoa ammattiKILPApyöräilijä jossain tuolla maailmalla.

Arvostan.

Hyvistä kaupoista harvoin sanotaan ääneen, huonoista kyllä sitten kuuluu

Arvostettavaa toimintaa. Itelläkin ollut tässä kevään aikana muutamat kaupat joissa myyjä on joko huolimattomuuttaan tai tietämättömyyttään myynyt tavaraa joka ei ole ihan vastannut (oletettavasti edeltävän omistajan tietojen mukaan laadittua) myyntipuhetta. Kaikki hommat on kuitenkin selvitetty hienosti herrasmiesmeiningillä eikä mistään oo jäänyt paha maku suuhun. Kiitos kaikille kaupoista!

Voisiko tästä tehdä yleisen foorumilaisten kiittotopikin niin tulisi hyvää mieltä jaettua useamminkin?

Nice.

Tompsukka - 17:09, 13.5.2013 » Voisiko tästä tehdä yleisen foorumilaisten kiittotopikin niin tulisi hyvää mieltä jaettua useamminkin?
Hhyvä idea. ketjun aloittaja asian päättäköön.

Varsinkin kun myyntitopsuissa kiittely aina vaan sitten uppaa sitä irrelevanttia sisältöä etusivulla, niin siksihän sitä ei normaalisti tehdä, jotta etusivu pysyisi siistinä, eikös niin?

Mun mielestä on älytöntä perustaa ketjua vaan sen takia, että siinä kiitellään yhtä käyttäjää hyvin sujuneista kaupoista. Olis voinut vähän miettiä ja laittaa otsikoksi vaikka:“Luotettavat kauppakumppanit.”

Terveisin kyyninen internet-veteraani ja foorumiaktivisti.

Aika kyyninen olet kyllä.

ei tarvii olla aina niin formaali, “luotettavat kauppakumppanit” PUH

Skene ei kuseta omiaan ja outsiderit tuomitaan totaalisesti. Meille ei koskaan tule väärinpyöräilijät kieroilemaan, täällä on aina poolomailat ja U-lukot valmiina. Ajomiehiä en huido, mutta jos tulee joku muu…

Kannatan “Luotettavat kauppakumppanit” -tyylistä lankaa.
Niitä on muillakin foorumeilla kiva lukea. Muitakin kommentoijia kuin palstan n foorumipäällikköä. :))

KIITOS-topiikki kiinnosta

Olisi parikin kehua jaettavana.

Kiitti pieni merkkari ku myit sun halot mulle, on meinaa pirun hyvät kiekot. Pus