Rupesi tyhmäily taas pitkästä aikaa kiinnostamaan, onko muita kiinnostuneita?
Ajamaan joka tapauksessa menen kuitenkin, mutta jos on muita jotka haluavat lähteä mukaan tai vetää jonkun oman alueensa setin.
Vois diggailla haasteita ja sessata jotain hyviä spotteja, tietty myös “kaahata”.
Lenkin koollekutsuja voi pikkaisen vihjaista minkälaista on luvassa ja millä meinaa itse lähteä, kykenee stten päättämään millä itse meinaa ajella.
walto - 20:58, 16.12.2018 »
Kiinnostaa, jarruahan mä tässä vielä odottelen omaan 29er fiksimaasturiin
Toisaalta laatikoista sattui löytymään 32/21 välitys joten kai tuo pysähtyy heti kun unohtaa polkea.
Kaks juttua: etujarru pysäyttää, takajarrulla/fiksinä liiraillaan. Ja jos ketju katkeaa ajossa, ei ole muuta backuppia kuin brakeless-ajotaidot. Jotkut tekee tietty sellaistakin.
SSMTB- ja SSCX-polkuhommelit kiinnostaa ja erityisesti jouhevammat lenkit. Spottien fiilistelystä en ole ihan varma ja fiksihommat taitaa mun osalta jäädä seuraavaan elämään. Vanha koira jne…
Mulle etujarru vähänkään mäkissemmässä mettässä on must. Kerran ei ollut ja jyrkähkössä alamäessä hölmö ajolinja, kampi kantoon ja kenkä irtosi. Puolessa sekunnissa taphtui paljon asioita. Onnekseni suojelusenkelini oli valppaana.