Kiintsa- ja sinkulamaasturoinnit /hki

Rupesi tyhmäily taas pitkästä aikaa kiinnostamaan, onko muita kiinnostuneita?
Ajamaan joka tapauksessa menen kuitenkin, mutta jos on muita jotka haluavat lähteä mukaan tai vetää jonkun oman alueensa setin.

Vois diggailla haasteita ja sessata jotain hyviä spotteja, tietty myös “kaahata”.

Lenkin koollekutsuja voi pikkaisen vihjaista minkälaista on luvassa ja millä meinaa itse lähteä, kykenee stten päättämään millä itse meinaa ajella.

Savvy?

Tämmöstä rimpulointia on tapahtunut kameran edessä.

Hyvää setti.

Support

Hyvän mielen meinings

rankalta näyttäs

ot:

gmtbn:llä oli kans tämmöne “hauska” fiksimaastovideo

Tosi rankka meno jätkillä. En ite uskaltaisi vetää märkiä juuria ja kaltsuja fiksillä. Support

Kova meno kyllä

Kiinnostaa, jarruahan mä tässä vielä odottelen omaan 29er fiksimaasturiin

Toisaalta laatikoista sattui löytymään 32/21 välitys joten kai tuo pysähtyy heti kun unohtaa polkea.

walto - 20:58, 16.12.2018 » Kiinnostaa, jarruahan mä tässä vielä odottelen omaan 29er fiksimaasturiin Toisaalta laatikoista sattui löytymään 32/21 välitys joten kai tuo pysähtyy heti kun unohtaa polkea.
Kaks juttua: etujarru pysäyttää, takajarrulla/fiksinä liiraillaan. Ja jos ketju katkeaa ajossa, ei ole muuta backuppia kuin brakeless-ajotaidot. Jotkut tekee tietty sellaistakin.

SSMTB- ja SSCX-polkuhommelit kiinnostaa ja erityisesti jouhevammat lenkit. Spottien fiilistelystä en ole ihan varma ja fiksihommat taitaa mun osalta jäädä seuraavaan elämään. Vanha koira jne…

Mulle etujarru vähänkään mäkissemmässä mettässä on must. Kerran ei ollut ja jyrkähkössä alamäessä hölmö ajolinja, kampi kantoon ja kenkä irtosi. Puolessa sekunnissa taphtui paljon asioita. Onnekseni suojelusenkelini oli valppaana.

ihana meno videossa. Pauluksen postaamassa kepu-videossa siis. Oli toi toinenkin ihan jees.

kmw - 8:43, 17.12.2018 » Mulle etujarru vähänkään mäkissemmässä mettässä on must.
Kameraa varten tuo jarru puuttui, etujarru tekee kyllä höpöä, ei tartte rimpuilla niin paljoa. Takajarrulla ei tosin tee yhtään mitään.

Tiedoksi: maasturointi on helppo lukea väärin nopeasti vilkaistessa.

Tuossa jotain perusteiden päältä, jotain varmaan jäi pois ja kertomatta, mutta noillakin alkuun pääsee.

Vois melkein tsiikailla jotain rolleri-lenkkiä viikonloppuna, kiinnostako?

Hyvä opetusvidjo. Kiitokset tutorille.

Lisää jarrutta hölmöilyä.

Ihanan hölmöä

En uskaltaisi.