KIINNI Bike24.com kimppaa hki

Oon tilaamassa Bike24sta ja saan kasaan noin 200€ omia tarvaroita ja mietin, et jos jollain ois ko. puljusta tarpeita ja ylitetään yhdessä 250€ niin postit vaan 5,95€. Tilaukseen mukaan vaan pientä sälää ja sellaista mikä löytyy varastossa.

Täältähän lähtee esim. sramin 500 kaffat noin 50llä tai 900set n. 890llä. En oo ainakaan ite halvemmalla löytänyt noita. On siel jotain muutakin halvahkoa varmaan.

Pmllä tarpeet linkkeineen ja tarkempine tietoineen. Maksut mulle niin laitan tilauksen sisään. Laitan tähän tietoa kun saan tilauksen/ia, joilla ylitetään tuo rajapyykki.

e. paketti tulee Vuosaareen, mutta jakelu onnistuu myös Pasilasta työaikaan tai erillisen sopimuksen mukaan jostain muualta.

Mihis asti aikaa ilmoittaa?

T: nimim. koneen ääressä vasta illalla.

Ei mitään kellorajaa, mutta aika lähellä viipotellaan jo ilmaisissahalvemmissa posteissa. Tavoite on ottaa vaan siihen asti kunnes 250 eypoa täyttyy. Oiskohan nyt jonkun kympin vajaa :slight_smile:

e. väärä sana

Ot, mut eikös tuolla lisätä check out vaiheessa hintaan suomen alvi? Diili näyttää siihen asti paremmalle, mut sit joutuu vähän pettymään. Hyvät hinnathan noilla silti on.

Katoppa saatana. Enpäs ollut tollasti itse tajunnutkaan! 4,2% näytää tulevan lisää kun postitus ulkomaille, eli postitusmaa pitää käydä vaihtaa suomeen ja sen jälkeen hinnat näkyy tuolla alvilla!! Huomioikaa tämä!!